vraagje
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Diablo Gamer
- Contacteer:
vraagje
wat is het verschil tusse phpnuck ( als ik het goed heb ) en de gewone phpbb ?
wel ik denk dat het een heel ander project is , en phpbb heeft er niks mee te maken , enkel is phpnuke geen forum maar een volledige site ,
ik vind het vooral handig voor mensen die binnen het uur een site willen draaiende hebben zonder een snars van php te moeten kennen ,
nu effe gegoogeld en denk dat ze ggewoon gebruik maken van het forum ... mogelijks kun je het dan zien als promodded ....
ik vind het vooral handig voor mensen die binnen het uur een site willen draaiende hebben zonder een snars van php te moeten kennen ,
nu effe gegoogeld en denk dat ze ggewoon gebruik maken van het forum ... mogelijks kun je het dan zien als promodded ....
- Diablo Gamer
- Contacteer:
http://www.phpnuke.nl
Wij zijn geen support site voor Nuke, dus kun je het beter vragen op een phpNuke site.
Wij zijn geen support site voor Nuke, dus kun je het beter vragen op een phpNuke site.

- Bas
- Contacteer:
Zelf zou ik je liever XOOPS aanbevelen, alleen is het Nederlandse-language pack verouderd, maar ja, de engelse site is: http://www.xoops.org
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!