php in .tpl file
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
php in .tpl file
Hallo,
Ik wil graag iets (een dropdown met php) includen in de overal header. Helaas kan ik in een .tpl geen php zetten. Kan iemand me helpen dat op te lossen?
Ik wil graag iets (een dropdown met php) includen in de overal header. Helaas kan ik in een .tpl geen php zetten. Kan iemand me helpen dat op te lossen?
-
- Contacteer:
Je kan ook de extreme styles mods installerne, dan kan je php in de template gebruiken. Download: http://www.phpbbstyles.com
-
- Contacteer:
bedankt, ik kan nu php toevoegen enzo.. mijn dropdown word ook ge include. Ik krijg alleen dit wanneer ik iets uit de dropdown selecteer:
Kan iemand me helpen?Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/rashrock/public_html/www/moshpit/cache/tpl_NoseBleed.overall_header.php:7) in /home/rashrock/public_html/www/Bands-2.php on line 31
-- Choose Artist -- 3 Doors Down 3 Inches of Blood 36 Crazyfists 40 Below Summer AC/DC Accept Aerosmith en nog veel meer bands waar ik jullie nu niet mee zal lastig vallen \\Print/Echo option reeks
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
hier is het
Code: Selecteer alles
<? //
//
mysql_connect("localhost", "bla", "bla"); // Maakt verbinding met mysql server (host = meestal localhost)
mysql_select_db("bla"); // Database naam waarin het staat
//
if (!empty($_POST['bandssubmitted'])) { //Als de pagina word aangeroepen met de method POST dan.......
//
header("Location: http://www.rashrock.com/www/main.php?menu=menu_reviews&content=bandsmain&bid=" . $_POST["site"]); //Header("Location: url"); Stuurt de browser naar url en voert alle het php script eronder dus niet meer uit
//
} //Einde als pagina word aangeropen met method POST
//
$query = mysql_query("SELECT id, bandnaam FROM dropdownmenu ORDER BY bandnaam") or die(mysql_error()); //Query om alle bands in de lijst optevragen
//
while($rec = mysql_fetch_array($query)) { //Alle bands in uitlezen
//
$option = $option . " <option value=\"" . $rec["id"] . "\">" . $rec["bandnaam"] . "</option>\n"; // <option> regel toevoegen aan de hele reeks options (\n betekend "new line")
//
} //Option reeks gemaakt
//Php afsluiten
?>
<form action="<?=$_SERVER["PHP_SELF"]?>?menu=menu_reviews" method="POST">
<input type="hidden" name="bandssubmitted" value="1" />
<select name="site" class="mainmenuaffiliates" style="BACKGROUND-COLOR: #f3f3f3; BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; BORDER-RIGHT: #000000 1px solid; BORDER-TOP: #000000 1px solid; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: arial; FONT-SIZE: 8pt; PADDING-BOTTOM: 0px; PADDING-LEFT: 0px; PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-TOP: 0px">
<? echo($option) ?> \\Print/Echo option reeks
</select> <input type="submit" value="SELECT" style="BACKGROUND-COLOR: #f3f3f3; BORDER-BOTTOM: #000000 1px solid; BORDER-LEFT: #000000 1px solid; BORDER-RIGHT: #000000 1px solid; BORDER-TOP: #000000 1px solid; COLOR: #000000; FONT-FAMILY: arial; FONT-SIZE: 8pt; PADDING-BOTTOM: 1px; PADDING-LEFT: 1px; PADDING-RIGHT: 1px; PADDING-TOP: 1px"> </form>
-
- Contacteer:
behalve de wachtwoorden en database names bovenin is het precies zo, ja. De link van mijn forum is http://www.rashrock.com/www/moshpit/index.php
-
- Contacteer:
dat is logische he
veroorzaakt het
. Je moet met <meta> werken, of met javascript, omdat er al een header is verstuurt 

Code: Selecteer alles
header("Location: http://www.rashrock.com/www/main.php?menu=menu_reviews&content=bandsmain&bid=" . $_POST["site"]); //Header("Location: url"); Stuurt de browser naar url en voert alle het php script eronder dus niet meer uit

-
- Contacteer: