ik vol vreugde een mod gedownload namelijk de shoutbox.
ik open de readme en print deze keurig uit.
Gelijk bij de eerste regel van de readme loop ik al vast omdat ik die eerste regel al niet snap.
ik ga terug na dit forum en print de '' hoe installeer ik een mod'' uit.
Ik zit dus met 2 boekwerken voor me neus in de hoop dat het nu wel gaat lukken.
ik lees de regel van de hoe installeer ik een mod boekwerk en ook deze snap ik niet.
Het kan dan aan mijn liggen omdat dit alles voor mij nieuw is, maar ik snap met 2 handleidingen niet wat ik moet doen.
ten eerste als er staat plaats deze in je hoofdmap!!! Ik als n00b weet niet wat zei met een hoofdmap bedoelen.
en als ik dan de readme lees
copy bla1 to bla1.............dan denk ik dit zijn 2 dezelfde , hoe kopieeren :S
lees regel2 weer hetzelfde.
ik als n00b draai dan helemaal door, scheur die 2 boekwerken aan gort en ga me zelf lekker dom zitten voelen op de bank met een forum zonder shoutbox

Nu weet ik wel dat mensen een hoop moeite en werk steken in een handleiding te schrijven, maar helaas snap ik het nog niet.
Ik kan dan wel in de support topic steeds maar vragen gaan liggen gooien maar dan hoor ik de vaste mensen hier ook al denken:''is die kerel zo dom''?? Ja ik krijg zelf de indruk van wel.
In ieder geval ga ik het nog een keer proberen waneer ik weer wat moet in de schoenen heb.
Vat dit bericht absoluut niet verkeerd op. Ik wilde dit alleen even kwijt dat niet iedereen zo slim is als de gemiddelde phpbb'er hier op het forum.
Joey.
Verplaatst van Algemene Chat naar MOD Support en kleine titelwijziging door bee