automatische welkom pm boodschap bij 1e keer inloggen.

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
juppertje

automatische welkom pm boodschap bij 1e keer inloggen.

Bericht door juppertje » 09 aug 2005, 20:20

Hallo ik heb een vraag.

bestaat er zoiets als iemand voor het eerst zich als member op een forum inlogt een welkomst p.m krijgt?

Het liefst dan ook nog gelijk automatisch naar zijn inbox gaat als hij/zij voor het eerst inlogt.

waar hij dan een automatisch gegenereerd pm bericht kan lezen.

Alvast bedankt voor jullie hulp en of antwoord.

J Uppert

Stef

Bericht door Stef » 09 aug 2005, 20:25

juppertje

Bericht door juppertje » 09 aug 2005, 21:08

:thumb: klasse bedankt ga gelijk aan de slag

juppertje

Bericht door juppertje » 09 aug 2005, 23:14

ik heb nog een vraagje als dat mag ik zie diverse mappen maar helaas staat er niet bij welke map ik moet gebruiken, in map docs staat helaas ook geen uitleg :( ik heb verde rnog map extra, Nukepm, phpbbwpm en unistall laatste is duidelijk waarom ;)

ik had zelf geinstaleerd phpbbwpm en ja inderdaad werkt je krijgt een welkomsboodschap.

Maar dan moet je wel eerst je inbox aan klikken en wat ik wil is dat iemand zich voor de eerste keer inlogt ook daadwerkelijk het inbox scherm automatisch opent zodat hij/zij zijn bericht direct te zien krijgt en leest!

moet ik dan map extra of Nukewpm installeren?
of moet ik iets aanpassen zodat iederen altijd automatisch naar zijn inbox gaat als hij ene nieuw prive bericht heeft?
ook zag ik ergens op een forum erbij staan als je je aanmelde U bent user *** op dit forum ook wel leuk ;)

alvast bedankt voor je hulp

J Uppert

Bee

Bericht door Bee » 10 aug 2005, 08:36

Van die mogelijkheid weet ik in ieder geval niets. Een welkomsPM komt hierbij het dichtst in de buurt. Ik ken ook geen andere mod die zoiets heeft. Er is wel zoiets als een [username] mod, waarmee je bijvoorbeeld dit kan doen:
Hoi [username],

Welkom op ons forum! Ik hoop dat je het naar je zin hebt hier.

Groetjes, het siteteam.
Wellicht zoiets?
... Maar ik modereer (nog) niet.

juppertje

Bericht door juppertje » 10 aug 2005, 09:14

ja klopt die zit in WPM en heb die gedownload maar het lijkt wel of er 3 verschillende welkomst pm in zitten en helaas zit er ook geen beschrijving bij welke je nu moet instaleren had even op een ander forum van mij ( heb er 5 in totaal) een van die geïnstalleerd en werkt perfect alleen zou het wel handig zijn als hie riemand was die bekend is met WPM Hack en mij kon vertellen welke ik in de bovengenoemde link het beste kan gebruiken die aansluit op mijn wensen. ( zoals ik gevraagd had)

alvast bedankt voor alle medewerking

mvg J Uppert

Bee

Bericht door Bee » 10 aug 2005, 09:50

1387.zip\wpm108\phpbbwpm is de sectie van het bestand welke jij nodig hebt. Dat wist je echter al :) Meer heb je niet nodig. Andere zijn niet geschikt voor je forum, tenzij je phpNuke gebruikt.
... Maar ik modereer (nog) niet.

juppertje

Bericht door juppertje » 10 aug 2005, 10:35

okay klasse bedankt voor je snelle antwoord nu nog maar hope dat iemand iets weet hoe je kan laten zien dat hij de zoveelste nieue users is op ons forum zoiets als
hallo [username] welkom op [sitename] je bij forumlid nummer ***
dat zou helemaal mooi zijn als dat ook mee ging de PM in bij welkomst boodschap forum lidnummer *** ;)

Gesloten