[ Verplaatst ] Zelf modden????

Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.

Een nieuw onderwerp moet..:
  • uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
  • niet passen in de gewone supportfora
  • interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
  • een neutrale of positieve ondertoon hebben
  • anders zijn dan bestaande onderwerpen
Plaats reactie
siku73

[ Verplaatst ] Zelf modden????

Bericht door siku73 » 07 aug 2005, 07:48

Hallo,
Ik lees regelmatig dit subforum, maar ik constateer dat er ongeveer voor 95% afgekeurd wordt omdat men niet genoeg gemod heeft aan hun forum.

Lijkt het me dan geen goed idee om dit subforum ZELF eens zó te modden dat er bijvoorbeeld een pop-up of regel boven het 'nieuw onderwerp' venster komt dat aangeeft dat er geen standaard templates mogen worden geshowed?

Jullie lijken me daar toch de meesters in om dat zo even te kunnen.... :wink:

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 07 aug 2005, 07:53

Als je gewoon even de regels leest wist je dat wel.

http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=6442

Staat als mededeling bovenin dit forum.

siku73

Bericht door siku73 » 07 aug 2005, 08:15

Ja, maar uit ervaring blijkt al wel dat dát nou juist niet gebeurd...
Ikzelf had dus niet zoveel ervaring met forums, dus plantte ik braaf mijn eigen site er ook onterecht tussen. Vaak als je nieuw op een forum komt heb je ineens zoveel regels en opties die soms wel eens overweldigend kunnen zijn.
Okee, het is allemaal duidelijk opgesteld, geen offense, maar toch zie je dat bij show-off heel erg veel de zelfde fout maken.
Dan lijkt het me een duidelijk signaal aan de moderators om daar wat duidelijkheid in te verschaffen?

jh0nny
Contacteer:

Bericht door jh0nny » 07 aug 2005, 08:44

Dat ben ik niet met je eens hoor, de moderators hebben hier duidelijke regels opgesteld en dat is het eerste dat je ziet wanneer je in die sub-cat komt, of je ze leest of niet ligt niet aan het forum hier maar aan de mensen die zomaar de boel plaatsen zonder eerst eventjes de regels door te nemen.
En ik weet zeker dat veel mensen het gewoon puur en alleen doen om mensen te regelen voor hun website en het geen hol uitmaakt hoe hun forum eruit ziet en dat ze veelal wel weten wat er wel en niet mag, maar omdat de link hier toch vaak blijft staan ongeacht of het topic er mag staan of niet zijn ze al tevreden.
Barki.nl

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 07 aug 2005, 08:59

Er staat bovenin het forum duidelijk "Regels voor show-off". En nu moeten wij er iets aan doen als jij te lui bent om het te lezen? :wink:

siku73

Bericht door siku73 » 07 aug 2005, 09:56

Ach ja, sorry, het waren maar goedbedoelde adviezen.
Het spijt me dat ik zo vrij was.

Stef

Bericht door Stef » 07 aug 2005, 10:52

Het klinkt wat hard wat WebSiteNet hierboven zegt maar hij heeft wel gelijk.
Wij kunnen er weinig aan doen dat sommige mensen de regels van het Show Off forum niet doorlezen. Als jij een idee hebt die daar verandering in kan brengen horen wij het graag, maar door dat dit forum als voorbeeld phpBB forum moet fungeren, kunnen we niks technisch veranderen.

We staan open voor dat soort dingen maar vergeet niet dat wij ook zo onze beperkingen hebben en dat we dit zelf ook constateren maar er gewoon niks aan kunnen doen. :)

Bas
Contacteer:

Bericht door Bas » 07 aug 2005, 12:51

Als 3.0.0 uit is, en jullie upgraden, kunnen jullie het in de Forum Rules-optie zetten :)

B-sTyLe

Bericht door B-sTyLe » 07 aug 2005, 13:44

daar d8 ik net ook aan 8)

siku73

Bericht door siku73 » 07 aug 2005, 22:35

Nee, okee, was misschien wat kort door de bocht van mij.
Verder lees ik met plezier het forum en vind ik de tips en truuks ook erg ondersteunend.

Een dikke 10!

Plaats reactie