mod actief/niet-actief
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
mod actief/niet-actief
weet iemand hier een mod die ervoor zorgt dat je alle gebruikers op actief of niet-actief kan zetten. En niet 1 voor 1.
- Diablo Gamer
- Contacteer:
Met de Online/Offline Indicator kun je alleen zien of een gebruiker al of niet online is.
Wat superfan21 bedoelt is een mod waarmee je zelf gebruikers online of offline kunt zetten, ik geloof niet dat er een dergelijke mod bestaat.
Dit zou ook niet zo fraai zijn, want dan kun jij, als beheerder, precies bepalen wanneer een gebruiker wel of niet online is, en dat kan nooit de bedoeling zijn. Ik zie er dan ook het nut niet van in.
Wat superfan21 bedoelt is een mod waarmee je zelf gebruikers online of offline kunt zetten, ik geloof niet dat er een dergelijke mod bestaat.
Dit zou ook niet zo fraai zijn, want dan kun jij, als beheerder, precies bepalen wanneer een gebruiker wel of niet online is, en dat kan nooit de bedoeling zijn. Ik zie er dan ook het nut niet van in.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
XP-Rene, hij bedoelt niet offline zetten, maar account inactief maken, dat kan nu al zoals superfan21 aangeeft.XP-Rene schreef:Met de Online/Offline Indicator kun je alleen zien of een gebruiker al of niet online is.
@Superfan21: volgens mij moet je het wel een voor doen, er bestaat geen mod om dat te automatiseren. Wel kun je het registreren vertragen zodat een account niet direct actief is na registratie.
Bijna 1500 posts!
Je kan het niet bij meerdere tegelijk doen, maar wel sneller, door middel van deze mod van Acid (phpbb.de teamlid) http://www.phpbbhacks.com/download/483
... Maar ik modereer (nog) niet.
- Diablo Gamer
- Contacteer:
-
ik zal even uitleggen wat er mis was gegaan.. en waarom ik dit nodig had. Een heleboel mensen registreerden zich fout door de 13 jarige limiet er waren gebruikers die jonger waren. Ik heb die limiet kunnen veranderen. Maar een boel gebruikers staan nu niet op actief. En 1 voor 1 actief zetten kost een hele tijd zeker met 200+ members
- Bas
- Contacteer:
Draai de volgende query:
Ik heb hem zo uit mijn hoofd, maar hij hoort te werken.
Code: Selecteer alles
UPDATE phpbb_users SET user_active=1
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!