Advanced user search

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
SharK_^

Advanced user search

Bericht door SharK_^ » 23 jul 2005, 14:31

Deze mod heb ik geinstalleerd. Hij is engels. Dus ik vroeg me af of er een nederlandse versie is, of de lang_user_search.tpl met de nederlandse vertaling. Ander moet ik alles gaan vertalen.

En nog een vraag. De advanced user search is alleen beschikbaar voor de admin. hoe kan ik er voor zorgen dat alle leden hem kunnen gebruiken, gewoon via gebruikerslijst. (want daar staat ook al een paar opties om te zoeken naar gebruikers).
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk..

Bee

Bericht door Bee » 24 jul 2005, 18:34

Op de website van de maker staat een vertaling gepost door Carlo. Je tweede vraag is ingewikkelder, maar zou in principe wel mogelijk kunnen zijn, je moet alleen de functies in een voor gewone gebruikers beschikbare pagina moeten gieten, met behulp van de blank page mod.
... Maar ik modereer (nog) niet.

SharK_^

Bericht door SharK_^ » 24 jul 2005, 23:33

wow, dat klinkt ingewikkeld. dus ik moet met de blank page mod, een pagina aan maken of zo iets.. een link maken bij de gebruikerslijst, naar die pagina die ik aanmaak, waar ze uitgebreider kunnen zoeken.. (Dat is dus dezelfde pagina die in m'n admin staat). klopt dat nu wat ik zeg?
maar hoezo heb je daar de blank page mod voor nodig. wat kun je daarmee doen dan?

Er zijn vier pagina's in die mod die je moet uploaden (een is de language file), en als je die dan een andere naam geeft, bv. admin_user_search.php word user_search.php, en dan in de linken in die pagina's de admin ervoor weghalen. en die 3 pagina's in je phpbb map zet. en dan in de gebr.lijst een link maakt naar de zoekpagina (user_search.php). Kunnen de leden / gasten deze zoekfunctie zo dan ook gebruiken. Of kan dat helemaal niet wat ik nu zeg.. Sorry, weet niet zo heel veel van php..
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk..

Gesloten