Wat is je leeftijd?
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
- Menace2Society
Als ik eenmaal met flash werk, komen de ideeën zelf.Menace2Society schreef:Nu je alles van Php weet, kun je je bezig houden met design-software.... Want die site ken je natuurlijk veel mooier bouwen dan dat...dat zie je zelf ook wel dacht ik?Caboman schreef:tja, als phpbb-nl.com eerder was tegengekomen was ik in de 1e plaats hier nooit gekomen.Leipo schreef: Kun je nagaan.. zonder al die kleintjes wist je nou nog niks van PhpBB
Gamertalk is echt een geflopte site,, wuahahhaha, alleen dat flash vind ik mooi
Maar als ik die site zo zie, dan ga ik eerder naar gamespot.nl
er zijn zoveel andere "gamesites" waarom zou ik nou naar die gaan??
@Caboman: Dan kom je niet, als je daar zo zou posten als hier, HOEF ik je daar ook niet.
En echt kijken kan je blijkbaar ook niet want het is echt wel een phpbb forum, welliswaar met een vb look, maar als je in de footer kijkt, en naar alle andere verschillen had je die opmerking nooit gemaakt.
Geef ons de tijd en zie wat er met GamerTalk gebeurd.
OnTopic: Ik ben 15
bijna 16, en ik ben blij dat die kleine gozertjes hiero me zoveel van phpbb hebben geleerd 8)
En echt kijken kan je blijkbaar ook niet want het is echt wel een phpbb forum, welliswaar met een vb look, maar als je in de footer kijkt, en naar alle andere verschillen had je die opmerking nooit gemaakt.
Geef ons de tijd en zie wat er met GamerTalk gebeurd.
OnTopic: Ik ben 15

Je post toch niet al je berichten hier in drievoud, he?matel schreef:Ben ook ambtenaar (gemeente Doetinchem). Maar heb bijna geen tijd om op internet te zittenkolly schreef:23 jaar en ambtenaar bij Rijkswaterstaat, dus op werk lekker hier de tijd voor, hehe

J/K
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Hierbij het aardige verzoek om ermee op te houden..Caboman schreef:Als ik eenmaal met flash werk, komen de ideeën zelf.Menace2Society schreef:Nu je alles van Php weet, kun je je bezig houden met design-software.... Want die site ken je natuurlijk veel mooier bouwen dan dat...dat zie je zelf ook wel dacht ik?Caboman schreef: tja, als phpbb-nl.com eerder was tegengekomen was ik in de 1e plaats hier nooit gekomen.
Gamertalk is echt een geflopte site,, wuahahhaha, alleen dat flash vind ik mooi
Maar als ik die site zo zie, dan ga ik eerder naar gamespot.nl
er zijn zoveel andere "gamesites" waarom zou ik nou naar die gaan??
Als Jasper''s en mijn forum geflopt is weet ik niet wat de jouwe is..
Wij hebben tenminste members..
Verder''s.. waarom ga je dan niet lekker weg.. als PhpBB.nl niet meer goed voor je is en je zogenaamd toch al alles weet over PHP ( geen ene flikker maja ) waarom ben je er dan nog???
[+] Isento at DeviantArt
Mwao laten we nu maar weer on-topic gaan..
Ik heb mijn mening laten horen en met anderen hier ( was toen niet de enige en nu nog niet ) is het niet echt ons favoriete volk..
Hij profiteert er alleen maar van dat de admin er niet is om zo iedereen af te zaniken en zeuren terwijl dat de ''uppie's'' meer weten dan hijzelf..
Zal wel een soort jaloezie zijn ofzo..
Ik heb mijn mening laten horen en met anderen hier ( was toen niet de enige en nu nog niet ) is het niet echt ons favoriete volk..
Hij profiteert er alleen maar van dat de admin er niet is om zo iedereen af te zaniken en zeuren terwijl dat de ''uppie's'' meer weten dan hijzelf..
Zal wel een soort jaloezie zijn ofzo..
[+] Isento at DeviantArt
M'n vriendin is ook ambtenaar en soms is in drievoud niet fout.FlorisD schreef:Je post toch niet al je berichten hier in drievoud, he?matel schreef:Ben ook ambtenaar (gemeente Doetinchem). Maar heb bijna geen tijd om op internet te zittenkolly schreef:23 jaar en ambtenaar bij Rijkswaterstaat, dus op werk lekker hier de tijd voor, hehe![]()
![]()
![]()
J/K

On-Topic:
29 jaar en ben bedrijfleider.
(had ik al op de 1e pagina gezegd

Laatst gewijzigd door PaRiJa op 06 jun 2003, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
CaboMan
Dit is het laatste wat ik erover zeg.
Je posts op phpbb.nl zijn van zo'n laag niveau dat je niet moet gaan lopen zeuren dat alles offtopic gaat, dit is voor een gedeelte ook aan jou te danken.
Als je alleen maar ff je wilt afreageren op iemand dan voeg je gthulp@hotmail.com ff toe op msn, en dan stel ik mij volledig beschikbaar om GamerTalk te verdedigen.
Maar stop met zeuren op dit Forum.
Jasper
Je posts op phpbb.nl zijn van zo'n laag niveau dat je niet moet gaan lopen zeuren dat alles offtopic gaat, dit is voor een gedeelte ook aan jou te danken.
Als je alleen maar ff je wilt afreageren op iemand dan voeg je gthulp@hotmail.com ff toe op msn, en dan stel ik mij volledig beschikbaar om GamerTalk te verdedigen.
Jasper
je staat volledig bschikbaar om je forum te verdedigen, wuahaahahLadyBug schreef:CaboMan
Jasper
met wiens leger............... okeej ik houd er ff mee op
25 en tijdelijk werkloos
laatste beroep internet instalateur voor chello/upc, @home/essent en wanadoo/casema. zie ook http://www.testpagina.tk
8)
laatste beroep internet instalateur voor chello/upc, @home/essent en wanadoo/casema. zie ook http://www.testpagina.tk
8)
GO JASPER, GO JASPER, GOOOOOOO JASPER!!!LadyBug schreef:ik houd er ff mee op
![]()
Dan moet Bug andere maatregelen treffen.
*stuurt Bartje een mailtje...

MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting