Extra mogelijkheden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Extra mogelijkheden
Het zal best ergens al hier eens besproken zijn, maar ik kan het niet vinden.
Na mijn update naar versie 2.0.16 heb ik in het algemene configuratie scherm er wat radiobuttons bij, met de veel zeggende text Ja en Nee.
Helaas staat er geen text voor waar ik deze voor zou kunnen gebruiken.
Wat is dit? en waarom staat er geen text voor?
Groet,
Rob
Na mijn update naar versie 2.0.16 heb ik in het algemene configuratie scherm er wat radiobuttons bij, met de veel zeggende text Ja en Nee.
Helaas staat er geen text voor waar ik deze voor zou kunnen gebruiken.
Wat is dit? en waarom staat er geen text voor?
Groet,
Rob
Dat is een bekend probleem 
Het gaat hierom.
Zal eens uitzoeken waarom er geen tekst bij staat.
(ik heb dat probleem ook)

Code: Selecteer alles
<tr>
<td class="row1">{L_VISUAL_CONFIRM}<br /><span class="gensmall">{L_VISUAL_CONFIRM_EXPLAIN}</span></td>
<td class="row2"><input type="radio" name="enable_confirm" value="1" {CONFIRM_ENABLE} />{L_YES} <input type="radio" name="enable_confirm" value="0" {CONFIRM_DISABLE} />{L_NO}</td>
</tr>
Zal eens uitzoeken waarom er geen tekst bij staat.
(ik heb dat probleem ook)
[ Reptielenforum | Slangenforum ]
Zoals ik er al een keer had getyped... Maar dit was weg vanmorgen.
Ik heb het gevonden. Niet met de zoekfuntie... want daar kom je hem echt niet tegen.
Ik heb met veel bladeren in toevallig het juiste forum het toch weten te vinden.
Een hoop mensen hier zitten er al zon tijd, dat ze vergeten dat newbies niet precies weten hoe de indeling van dit forum is. Dus verwijzen naar een zoekfunctie die 100 antwoorden genereerd is wel leuk. Maar voegt niet echt iets toe.
Groet,
Rob
Ik heb het gevonden. Niet met de zoekfuntie... want daar kom je hem echt niet tegen.
Ik heb met veel bladeren in toevallig het juiste forum het toch weten te vinden.
Een hoop mensen hier zitten er al zon tijd, dat ze vergeten dat newbies niet precies weten hoe de indeling van dit forum is. Dus verwijzen naar een zoekfunctie die 100 antwoorden genereerd is wel leuk. Maar voegt niet echt iets toe.
Groet,
Rob