Gebruikershandleiding
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Gebruikershandleiding
Hoi iedereen,
Ik krijg de opmerking van een aantal nieuwe leden van m'n forum dat het niet zo evident is om als nieuweling je weg te vinden in zo'n forum. Hoe moet je een bericht posten, hoe er een beantwoorden, etc.
Zouden jullie weet hebben of er ergens een 'gebruikershandleiding' zou bestaan dewelke ik op m'n forum kan neerzetten?
Bedankt op voorhand,
B.
ps. ik kan er natuurlijk zelf eentje maken maar daar gaat behoorlijk wat werk in gaan en misschien deed iemand het mij al voor...
Ik krijg de opmerking van een aantal nieuwe leden van m'n forum dat het niet zo evident is om als nieuweling je weg te vinden in zo'n forum. Hoe moet je een bericht posten, hoe er een beantwoorden, etc.
Zouden jullie weet hebben of er ergens een 'gebruikershandleiding' zou bestaan dewelke ik op m'n forum kan neerzetten?
Bedankt op voorhand,
B.
ps. ik kan er natuurlijk zelf eentje maken maar daar gaat behoorlijk wat werk in gaan en misschien deed iemand het mij al voor...
http://www.phpbb.nl/gebr_aanw_EN.php
Zou uit het menu gehaalt
En we zijn bezig met de nl vertaling, maar die is nog niet af
Zou uit het menu gehaalt

Inderdaad...
Ik heb deze handleiding ook gevonden maar ze is volgens mij niet echt geschikt voor de gewone gebruiker die pas lid is geworden van een of ander phpbb forum...
Ik ben hoofdstuk 4 aan het aanpassen & vertalen om er een handig apart document van te maken voor 'newbies'... De screenshots ben ik ook aan het vervangen om mijn template te weerspiegelen.
Mocht er interesse zijn, dan wil deze gerust, na afwerking, ter beschikking stellen voor anderen!
Groetjes,
B.
Ik ben hoofdstuk 4 aan het aanpassen & vertalen om er een handig apart document van te maken voor 'newbies'... De screenshots ben ik ook aan het vervangen om mijn template te weerspiegelen.
Mocht er interesse zijn, dan wil deze gerust, na afwerking, ter beschikking stellen voor anderen!
Groetjes,
B.
Verdorie...
tja, 'k ben nu ook al zo ver gevorderd...
In ieder geval, om ze toch een beetje de vorm & kleur van mijn forum te geven moest ik ze toch wat aanpassen...
Toch bedankt!
B.
In ieder geval, om ze toch een beetje de vorm & kleur van mijn forum te geven moest ik ze toch wat aanpassen...
Toch bedankt!
B.
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
Al meer vanaf?
En is ie inmiddels al wel af? Ik ben bezig met een forum en zou een uitgebreide handleiding wel kunnen gebruiken. IN het engels is zo ingewikkeld en als jullie al aan hetvertalen zijn..paulus schreef:http://www.phpbb.nl/gebr_aanw_EN.php
Zou uit het menu gehaalt

Laat het me even weten please..
-=[ Edit ]=-
Laat maar Ben nog een beginner heb het dutch language erin gezet =P Maar misschien hebben jullie wel een gebruikershandleiding wat betrefd plaatjes ed. voor in een topic zelf?
De FAQ is er toch al in het Nederlands, of ben ik nou gek?WebSiteNet schreef:En de faq? Ik weet niet wat daar precies in staat maar het kan erg nuttig zijn.
KNAVIVO DIERENHULP
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.
Stimuleer verdraagzaamheid. Wees eens wat vaker irritant.