HTML in profieltjes!!!!!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Link
Contacteer:

HTML in profieltjes!!!!!

Bericht door Link » 15 jul 2005, 10:34

Wat is het probleem? Ik wil HTML en ms word op de profieltjes!!!!
Wanneer ontstond het probleem? sinds ik op het idee kwam profieltjes op mn site te zetten
Adres van je forum: http://members.lycos.nl/lauigheid/phpBB2/portal.php
Geïnstalleerde mods: chatbox, ezportal, cu2, add field on posting, dload (pafiledb), search on index, change style on index, gender, quick reply, comments on users (profile), instant login en fisual confirmation
Huidige template: heel erg aangepaste jenisonBands
phpBB versie: de nieuwste
Host: Lycos tripod
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Ja zoveel
Heb je gezocht naar een antwoord? ja

Ik heb de cu2mod geïnstalleerd, maar de verschijdene beloofde html functies werken niet. Alleen de standaard bbcode die je ook in berichten kunt gebruiken werkt. Maar ik wil echte html kunnen gebruiken. Daarom wil ik proberen, net als bij hotmail enzo, stukjes ms word te integreren om de opmaak te vergemakkelijken en echte html toe te kunnen passen. Kijk maar op http://about-me.nl/ als je niet begrijpt wat ik bedoel. Dus wie kan mij helpen?
Aku pesenteeeeee!!!!

Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 16 jul 2005, 13:48

Die cu2 mod is die van mij? En heb je in acp, algemene configuratie, aangeven welke codes er mogen worden gebruikt?

Link
Contacteer:

Bericht door Link » 16 jul 2005, 20:07

jajajaja die is van jou ja, maar er zaten een paar foutjes in of ik heb fouten gemaakt tijdens het installeren. zo moest ik bij profile_add_body.tpl {PROFIEL_DIS} verwijderen omdat de profieltjes niet werden geactiveerd als dat ik bij user admin -> management deet. nu werkt dat wel goed.
bij general admin -> configuration -> Allowed html tags user can use at CU2 module staat ingevuld br,b,i,u,a,img,font,div,span,hr,h2,h3,h4,h5,h6,h1,li,ol,sup,sub
maar als ik bijvoorbeeld [font]test[/font] typ, komt het er gewoon precies zo te staan. met de tags.
Aku pesenteeeeee!!!!

Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 16 jul 2005, 20:10

Dat is geen HTML ;)
html is:

Code: Selecteer alles

<b>Dik</b>
Dus met < en > en niet met [ en ] ;)

Link
Contacteer:

Bericht door Link » 16 jul 2005, 20:12

dat gaat ook niet, dan komt dit te staan (als ik <font>test</font> typ): <font>test</font>
Aku pesenteeeeee!!!!

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 16 jul 2005, 20:18

Bij andere HTML codes ook?

Link
Contacteer:

Bericht door Link » 16 jul 2005, 20:20

ja, kijk zelf maar op mn site als je wilt http://www.dopeshit.nl.tt
Aku pesenteeeeee!!!!

Gesloten