ranks installeren lukt niet

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
weskim
Contacteer:

ranks installeren lukt niet

Bericht door weskim » 12 jul 2005, 13:32

Hallo, op dit vlak ben ik een totale newbie :oops:

Als ik emoticons of neem nu bijvoorbeeld ranks wil installeren, dan word er gezegt da ik een mapje moet bijmaken enzo en dat ik dan een paar files moet uploaden, maar hoe doe ik dat? ik heb gisteren pas mijn phpbb forum aangemaakt enzo. maar ik heb geen gegevens gekregen die ik in mijn FTP programma kan invullen. dus hoe kan ik dan een mapje maken.

sorry voor de misschien domme vraag :oops: :lol:

Groetjes.
Greatz, WesKim.

starduzt
Contacteer:

Bericht door starduzt » 12 jul 2005, 13:39

Je gebruikt een gratis host, dan heb je soms geen FTP toegang. Informeer er eens naar bij je host...

weskim
Contacteer:

Bericht door weskim » 12 jul 2005, 15:05

Aha nu werkt het, ik heb nu bij lycos geprobeert in plaats van bij freewebs :lol:

Nu alleen nog vinden hoe ik dat kan instellen als iemand een bepaald aantal posts doet dat ze zo een afbeelding toegewezen krijgen bij hun gebruikersnaam. Ik zou graag weten waar ik het aantal berichten kan invulen hoeveel posts ze moeten doen vooraleer dat afbeeldingetje erop komt.
Greatz, WesKim.

Luuk

Bericht door Luuk » 17 jul 2005, 20:47

Je kan bij het maken van de ranks ook een minimaal post aantal opgeven, dan krijgen ze die rank vanaf het opgegeven aantal posts.
Afbeelding

Gesloten