Ik zou graag mijn achtergrond willen veranderen in minn forum alleen is het oom mogelijk om een afbeelding op de achtergrond te krijgen?
ik heb al gekeken maar dit is volgens mij mogelijk via de extreme styles mod
Achtergrond phpbb plus
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
-
Op het admin paneel staat een optie voor achtergrond als je de template bewerkt...
[ Reptielenforum | Slangenforum ]
Re: Achtergrond phpbb plus
HoiJeroenforum schreef:Ik zou graag mijn achtergrond willen veranderen in minn forum alleen is het oom mogelijk om een afbeelding op de achtergrond te krijgen?
Ik denk dat je even in je map van je template moet kijken bij Images .. kijk of daar een background jpg of gif staat ..
Ken de template niet ...
Maar over het algemeen kan je het daar vinden
-
ja dat klopt alleen moet je daar dan de hele url invoeren waar de afbeelding staat?starduzt schreef:Op het admin paneel staat een optie voor achtergrond als je de template bewerkt...
dat werkt namelijk niet

Nee ik heb niks kunnen vindenPetraK schreef:HoiJeroenforum schreef:Ik zou graag mijn achtergrond willen veranderen in minn forum alleen is het oom mogelijk om een afbeelding op de achtergrond te krijgen?
Ik denk dat je even in je map van je template moet kijken bij Images .. kijk of daar een background jpg of gif staat ..
Ken de template niet ...
Maar over het algemeen kan je het daar vinden