Ik ontdek ook net dat de HoofdModerator niet in de modcp kan

Wel bij Site-Admin.... Welke file zou de fout dan in moeten zitten en welke fout is het dan?
Anita
Het zou kunnen dat ze de link zijn vergeten toe te voegen. Aangezien ik er van uit ga dat je niet al te veel hebt getweaked hebt met de source, is het vrijwel onmogelijk dat je de moderator links - per ongeluk - hebt verwijderd.Lextravaganza schreef:Ik gebruik inderdaad een andere template.... goffer zou het daarin zitten? :S
Zendra schreef:Het zou kunnen dat ze de link zijn vergeten toe te voegen. Aangezien ik er van uit ga dat je niet al te veel hebt getweaked hebt met de source, is het vrijwel onmogelijk dat je de moderator links - per ongeluk - hebt verwijderd.Lextravaganza schreef:Ik gebruik inderdaad een andere template.... goffer zou het daarin zitten? :S
Toch maar eens inderdaad bij je template kijken, en probeer het desnoods eens af te kijken van subSilver die dus voor 100% werkt.
Bekijk eens wat je hebt gewijzigd en probeer het eerst weer om te zetten. De oorspronkelijke code zal waarschijnlijk nog wel in de install.txt file staan, aangezien je hem eerst moet opsporen.Lextravaganza schreef:Onder subsilver werkt het dus ook niet....Ik heb laatst wel wat moeten veranderen in admin_users.php nadat ik geen wijzigingen kon doorvoeren bij het gebruikersprofiel via ACP, zou het hieraan kunnen liggen?
Ik weet niet wat je hebt veranderd, maar het heeft dus duidelijk wel invloed als je mensen dus bepaalde rechten wilt geven.Lextravaganza schreef:Moderatorrechten zitten toch standaard in phpbb? Ik heb alleen ModCP erin gezet zodat ze wat meer rechten zouden krijgen dan alleen het verwijderen e.d. :S
Ik heb de thread erbij erbij gezet... dat heb ik dus veranderdZendra schreef:Ik weet niet wat je hebt veranderd, maar het heeft dus duidelijk wel invloed als je mensen dus bepaalde rechten wilt geven.Lextravaganza schreef:Moderatorrechten zitten toch standaard in phpbb? Ik heb alleen ModCP erin gezet zodat ze wat meer rechten zouden krijgen dan alleen het verwijderen e.d. :S
En mensen rechten geven kan ook via phpMyAdmin worden gedaan. En permissions op level 2, zou inderdaad het resultaat moeten geven dat die gene moderator rechten heeft, maar voor welk forum, groep, etc?
Ik weet niet of je je template al eens hebt bekeken, want het kan dus gewoon een klein ontwerp foutje zijn.Lextravaganza schreef:Ik heb de thread erbij erbij gezet... dat heb ik dus veranderdOp dit moment heeft diegene dus een aantal dingen die bij de moderatorrechten horen die ze kan doen:
1. ze kan in ModCP
2. ze kan geld bewerken
3. ze kan in de gerapporteerde posts
4. ze kan op onzinforum (wat dus alleen voor admins en moderators toegankelijk is)
5. ze kan op modforum (ook alleen toegankelijk voor admins/moderators)
Die dingen pakt hij dus allemaal goed... Het enige wat ze dus niet kan is: threads verplaatsen, mergen.... Posts verplaatsen.... dus de standaard moderatorzaken. Ik heb zelf met een test account getest op ieder forum, maar nergens krijg ik de laatst genoemde opties... terwijl de rest wel werktIs dat ook aan te passen in PhPMyAdmin dan?
Anita
Code: Selecteer alles
$auth_user['auth_mod'] = ( $userdata['session_logged_in'] ) ? auth_check_user(AUTH_MOD, 'auth_mod', $is_main_mod || $u_access, $is_admin) : 0;
Code: Selecteer alles
$auth_user['auth_mod'] = ( $userdata['session_logged_in'] ) ? auth_check_user(AUTH_MOD, 'auth_mod', $u_access,$is_main_mod || $is_admin) : 0;