een error
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

een error
soms, niet altyd, als je wil naar het forum gaan, dus voor het inloggen, krijg ik het volgende:
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/es/a/n/j/anjamarijn/htdocs/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/es/a/n/j/anjamarijn/htdocs/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
maar, die 2 regels, daar zie ik geen fout in denk ik:
$result['message'] = mysql_error($this->db_connect_id);
$result['code'] = mysql_errno($this->db_connect_id);
kan mij iemand een tip geven?
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/es/a/n/j/anjamarijn/htdocs/phpBB2/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/es/a/n/j/anjamarijn/htdocs/phpBB2/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
maar, die 2 regels, daar zie ik geen fout in denk ik:
$result['message'] = mysql_error($this->db_connect_id);
$result['code'] = mysql_errno($this->db_connect_id);
kan mij iemand een tip geven?
kan het zijn dat er in nog php of iets anders iets moet aangepast worden?Luuk schreef:Verander in config.php mysql4 in mysql.
ik krijg dan deze fout, ook al soms:
Forbidden
You don't have permission to access /tripod/es/anjamarijn/phpBB2/login.php on this server.
en als het toch lukt om inloggen dan:
Forbidden
You don't have permission to access /tripod/es/anjamarijn/phpBB2/posting.php on this server.
-
Eminemzdogz
-
Eminemzdogz