Vraagje mail naar forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Vraagje mail naar forum
hoe krijg ik email die betrekking hebben op mijn forum uit een aparte pop box ingelezen in mijn forum dus de afzender in de onderwerp regel en de rest in het tekstblok.
Iemand die mij kan helpen ??
Mvg,
JumpingJack
Onno
Iemand die mij kan helpen ??
Mvg,
JumpingJack
Onno
-
- Contacteer:
Gewoon niet zo lui zijn, zoiets bestaan niet omdat het simpelweg onzin (en waarschijnlijk zelfs onmogelijk) is om zo'n phpBB mod te maken. Je zal het toch echt handmatig moeten doenjumpingjack schreef:maare ik wil dat graag automatisch, ik heb daar geen hack voor kunnen vinden. Kan iemand mij daar mee helpen ?

Als je een uurtje of zal ik zeggen maandje of 5 hebt..
Dan heb je misschien iemand die zo gek is om een half jaartje aan zo'n mod te werken..

Dan heb je misschien iemand die zo gek is om een half jaartje aan zo'n mod te werken..

[+] Isento at DeviantArt
-
- Contacteer:
Ligt eraan hoe de beginner PHP kent..
Als het nog een beginner is die nog maar net bij de basis is dan ben je ongeveer jaartje of langer bezig zonder hulp dan..
Is het een beginner die meteen alle PHP rotzooi enzo afgaat kan ie het als ie super veel geluk heeft denk ik in 2 maanden hebben..
Als het nog een beginner is die nog maar net bij de basis is dan ben je ongeveer jaartje of langer bezig zonder hulp dan..
Is het een beginner die meteen alle PHP rotzooi enzo afgaat kan ie het als ie super veel geluk heeft denk ik in 2 maanden hebben..
[+] Isento at DeviantArt
-
- Contacteer:
ik laat het resultaat wel zien over een jaartje of zoLeipo schreef:Ligt eraan hoe de beginner PHP kent..

I shall wait
Helaas is dan PhpBB 2.2 alweer uit en is de mod verkeerd dus zul je hem opnieuw moeten schrijven

Helaas is dan PhpBB 2.2 alweer uit en is de mod verkeerd dus zul je hem opnieuw moeten schrijven

[+] Isento at DeviantArt