Problemen met moderator
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
ik ben gek
http://www.paulscripts.nl/scripts.php
Daar staan een aantal voorbeelden, maar dat is bijvoorbeeld ook met php geschreven.
Daar staan een aantal voorbeelden, maar dat is bijvoorbeeld ook met php geschreven.
Klopt niet helemaal:supperbas schreef:php is een exstensie dus bv bestaandsnaam.PHP
phpbb = is een programma (groot deel gemaak met bestanden met de exstensie .PHP naast php heb je ook html en asp (dit zijn de 3 bekentste als ik het goed heb))
snappie?
phpbb, is geschreven in php, en maakt door de combinatie van script de pagina.
Asp, perl, coldfusion en nog meer zijn ook scripttalen. HTML is alleen voor de opmaak van sites
Je kan natuurlijk ook even een link geven naar meer info over php 
http://nl3.php.net/manual/nl/introduction.php
http://nl3.php.net/manual/nl/introduction.php
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
ik ben gek
maar kan php4 en php5 ook lezen hoor 
Ligt aan de instelling van de server.
php4 bestaat trouwens officieel niet(php5 ook niet
)
phtml heb je ook nog.
EDIT: Ik zal maar niets zeggen, maar ik vind dit zeer nuttige informatie, en kan wel degelijk van dienst zijn.
Ligt aan de instelling van de server.
php4 bestaat trouwens officieel niet(php5 ook niet
phtml heb je ook nog.
EDIT: Ik zal maar niets zeggen, maar ik vind dit zeer nuttige informatie, en kan wel degelijk van dienst zijn.
Laatst gewijzigd door Paul op 28 jun 2005, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
bedankt voor de verbetering :thumb:paulus schreef:Klopt niet helemaal:supperbas schreef:php is een exstensie dus bv bestaandsnaam.PHP
phpbb = is een programma (groot deel gemaak met bestanden met de exstensie .PHP naast php heb je ook html en asp (dit zijn de 3 bekentste als ik het goed heb))
snappie?
phpbb, is geschreven in php, en maakt door de combinatie van script de pagina.
Asp, perl, coldfusion en nog meer zijn ook scripttalen. HTML is alleen voor de opmaak van sites
-
ik ben gek
Dat wordt toch al een beetje duidelijk gemaakt, het maakt niet uit of je .php of .php3 pakt als extensie, werkt allebei als het goed is. Dat je geen/weinig scripts ziet met .php3 kan ik ook niks aan doen :p Vind het zelf ook minder mooi, hoe langer hoe onhandiger en zeker als er een getal achter komt.
-
ik ben gek
ja veel sites werken met mappen dus: www,rollercoasterparks.nl/soortenachtbanen ipv http://www.rollercoasterparks.nl/soortenachtbanen.htm ofzo
htmp phtm phtml enz. als ik ze goed schrijfv 
maar niet is ontopic ?
ik vraag het nu voor de 2e keer en bee ook al 1 keer
maar niet is ontopic ?
ik vraag het nu voor de 2e keer en bee ook al 1 keer
is hier mischien al een oplossing voor gevonden
ik heb denk ik het zelfde probleem
php kan ik niet zo veranderen aangezien ik me site via een hosting heb
als er geen oplossing voor is wat zou er dan veranderd moeten worden in php mischien kan ik het voorstellen bij de hosting van me site om het aan te passen
tnx
edit: sorry is al opgelost zag het in eens staan op phpbb.com
ik heb denk ik het zelfde probleem
php kan ik niet zo veranderen aangezien ik me site via een hosting heb
als er geen oplossing voor is wat zou er dan veranderd moeten worden in php mischien kan ik het voorstellen bij de hosting van me site om het aan te passen
tnx
edit: sorry is al opgelost zag het in eens staan op phpbb.com
gebruiker is er niet meer maar moderator staat er nog steeds
Een gebruiker was moderator van alle forums.
Nu heeft die gebruiker zichzelf verwijderd maar nu staat zijn naam nog steeds als moderator bij de forums.
Normaal kan ik per gebruiker instellen over welke forums hij moderator is maar aangezien hij geen gebruiker meer is kan ik het nergens instellen.
Mijn vraag is hoe en waar kan ik de moderator verwijderen.
Nu heeft die gebruiker zichzelf verwijderd maar nu staat zijn naam nog steeds als moderator bij de forums.
Normaal kan ik per gebruiker instellen over welke forums hij moderator is maar aangezien hij geen gebruiker meer is kan ik het nergens instellen.
Mijn vraag is hoe en waar kan ik de moderator verwijderen.