Even afkoelen supperbas...
@ik ben gek: Bovenaan dit forum staat een sticky, met modsites, al eens verzonnen om daar rond te scharrelen, zitten leuke sites tussen.
extra dingen voor leden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

warom zo mijn reactie?
ze doen zelf nix en willen dat wij (daar mee bedoel ik de helpers van phpbb.nl) alles doen ja dag!
Van daar dat ik gewoon schago word als hij 2x de zelfde vraag steld terwijl hij het andword al gehad heeft
daar na vraag hij een mod waarvan hij NIX weet niet de naam niet wat het kan enz en dan moeten wij maar voor hem gaan zoeken ??? Dacht het niet (dus van daar ik schago bent (1 v/d 1000 redenen))
ze doen zelf nix en willen dat wij (daar mee bedoel ik de helpers van phpbb.nl) alles doen ja dag!
Van daar dat ik gewoon schago word als hij 2x de zelfde vraag steld terwijl hij het andword al gehad heeft
daar na vraag hij een mod waarvan hij NIX weet niet de naam niet wat het kan enz en dan moeten wij maar voor hem gaan zoeken ??? Dacht het niet (dus van daar ik schago bent (1 v/d 1000 redenen))
- Carlo Claessen
dit soort topics lokt gewoon verkeerde antwoorden uit,
voor de starter, stel je vragen concreet of niet...
voor de antwoorders, houd jullie in en houd met het noob percentage rekening...
voor de rest is deze gesloten nu
voor de starter, stel je vragen concreet of niet...
voor de antwoorders, houd jullie in en houd met het noob percentage rekening...
voor de rest is deze gesloten nu
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien