Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
dubock2
Bericht
door dubock2 » 04 jun 2003, 16:54
Als ik ga uploaden in adminpanel zodat de mensen het kunnen downloaden dan krijg ik deze 2 errors:
Code: Selecteer alles
Warning: move_uploaded_file(./../pafiledb/uploads/Swiss_rusher vs profi_jerry.rec) [function.move-uploaded-file]: failed to create stream: Permission denied in /home/hostgene/public_html/proficlan/forum/admin/admin_file.php on line 102
Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: Unable to move '/tmp/phpO8QPwm' to './../pafiledb/uploads/Swiss_rusher vs profi_jerry.rec' in /home/hostgene/public_html/proficlan/forum/admin/admin_file.php on line 102
Wat zit er verkeerd?
-
mouse
Bericht
door mouse » 05 jun 2003, 12:15
Code: Selecteer alles
Permission denied in /home/hostgene/public_html/proficlan/forum/admin/admin_file.php
Permission denied... rechten probleem? CHMODDEN? sry, weet niet wat het anders zou zijn...
-
mosymuis
-
Contacteer:
Bericht
door mosymuis » 05 jun 2003, 14:26
Inderdaad, ik ben er 99% zeker van dat daar het probleem ligt. Geef via FTP lees- en schrijfrechten aan de map /uploads/, of laat het je host doen. 8)