Blog functie

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Webshit

Blog functie

Bericht door Webshit » 09 jun 2005, 11:24

Hallo,

Op de site phpBB hacks heb ik al een aantal Blog hacks gevonden.
Alleen weet ik niet welke de juist is voor mij.
Ik zoek namenlijk een die naast blog functie ook nog het forum met al zen fucntie kan tonen, de blog opzicht word dagelijks bezocht door 40.000 bezoekers en als member moet je ook een nieuwe blog kunnen posten, maar mag die niet meteen tentoon staan en dus eerst door een moderator, of admin worden goedgekeurd.
Nog een leuke functie (maar moet niet de zelfd hack zijn)
Onze admins en moderators zijn best bekend onder de bezoekers. En om alles goed te katen werken gaan we een pagina maken waar je de hele crew kunt zien en dan kunt doorlinken naar hun (mini) blog. Het is de bedoeling dat alleen de crew over zo een blog beschikken maar dat de members er natuurlijk wel kunnen bezoeken.

Ik heb al een beetje ervaring kwa werken met php en ben dus niet bang voor moeilijke hacks of voor hacks die ik zelf zo moeten editen.

Kan iemand mij helpen? :)

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 09 jun 2005, 14:05

Allereerst:
The blog mod. Wellicht niet helemaal aansluitend op je wensen, maar aangezien deze nog in [DEV]modus is, zou je eens kunnen kijken of daar iets mogelijk is.

Verder: http://www.subdreamer.com. SD is eigenlijk een soort CMS, wat heel eenvoudig te integreren is met een forum (o.a. kan er gebruikt worden van 1 users table in je database). Voorbeeldje: http://www.heupdysplasie.nl
Een CMS kan je natuurlijk ook heel eenvoudig een weblog van maken. SD versie 2 maakt gebruik van usergroups, en een editor (FCKeditor), dus op userniveau is in te stellen wie er wat mag, dus ook wie een blog kan mag maken. Sluit wellicht ook niet helemaal aan bij je wensen, maar is het bekijken waard, met name door de eenvoudige integratie met je forum.
SD is overigens wel een betaald systeem, maar is het geld waard (ca. $120).

Dennis-SP

Bericht door Dennis-SP » 10 jun 2005, 09:26

ik ben bezig om die blog mod te vertalen , als ie al niet vertaald is in het NL

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 10 jun 2005, 10:23

Dennis-SP schreef:ik ben bezig om die blog mod te vertalen , als ie al niet vertaald is in het NL
Veel werk? Of valt het mee?

Dennis-SP

Bericht door Dennis-SP » 10 jun 2005, 12:20

Admin + Blog is zelf zon 650 regels bij mekaar..
Dus als ie al vertaald is kan ik nu stoppen met vertalen..:P

Dennis-SP

Bericht door Dennis-SP » 10 jun 2005, 23:50

Heb de Main af..
Nog ff denken als ik de admin ook vertaal. :)
Meeste kunnen wel engels he :)

@ndre

Bericht door @ndre » 11 jun 2005, 16:48

Dat subdreamer ziet er goed uit. Zoiets zoek ik.

Dus een site die verweven is met het forum. Een weblog als frontpage met dezelfde users als het forum.

Die weblog mod is een aparte log die alle members kunnen maken. Ik zoek gewoon een frontpage blog waar te selecteren leden kunnen posten.

Iemand een idee?

(subdreamer vind ik vrij duur)

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 11 jun 2005, 17:09

@ndre schreef:(subdreamer vind ik vrij duur)
SD komt binnenkort met een Light versie uit, met beperkte opties, maar wel gratis. Integratie met een foum zit daar helaas niet in.

Overigens is SD zijn geld meer dan waard, maar ik snap dat het een aardige duit kost. Ik heb mezelf 4 licenties aangeschaft, o.a. voor twee klanten. Deze zij er uitermate tevreden over. Ik ook, maar dat had je al begrepen.

Gidsen

Bericht door Gidsen » 03 jan 2006, 09:17

Dennis-SP schreef:Heb de Main af..
Zou je die vertaling kunnen plaatsen? Of heb je dat al gedaan? :wink:

Gesloten