Andere host!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
De Grijze Buffel
Contacteer:

Andere host!

Bericht door De Grijze Buffel » 06 jun 2005, 17:05

Ik wil mijn site onderbrengen bij Sohosted want ik zit bijna aan mijn taks. :cry:
(Ik weet niet of dat een goede keus is maar het scheelt me aanzienlijk in de kosten van €16,70 naar €7,00 en mijn bandbreedte die ik daar kan huren gaat aanzienlijk omhoog van 200mb naar 1000mb).
Kan dat zonder problemen en kan ik dan het forum verplaatsen en al mijn berichten behouden zonder dat ik rare dingen moet doen?
Graag een serieuze reactie ondanks het feit dat het misschien hier niet thuis hoort. :D
Alvast bedankt voor de reactie. :bier:
Ciejoemeebieleeter, DGB.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 06 jun 2005, 17:22

De Grijze Buffel
Contacteer:

Bericht door De Grijze Buffel » 07 jun 2005, 00:22

:roll: Zijn er nog mensen die positieve of negatieve ervaringen met sohosted hebben want één keer het garen uitvinden is toch genoeg :?:
Ciejoemeebieleeter, DGB.

headout
Contacteer:

Bericht door headout » 07 jun 2005, 11:32

De Grijze Buffel schreef::roll: Zijn er nog mensen die positieve of negatieve ervaringen met sohosted hebben want één keer het garen uitvinden is toch genoeg :?:
Et voila ;)

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 07 jun 2005, 14:36

De Grijze Buffel schreef::roll: Zijn er nog mensen die positieve of negatieve ervaringen met sohosted hebben want één keer het garen uitvinden is toch genoeg :?:
volgens mij vroeg je hier toch echt precies om, hoe moet je het verhuizen, en dat staat daar uitgelegt ;)

De Grijze Buffel
Contacteer:

Bericht door De Grijze Buffel » 07 jun 2005, 21:43

Hier heb ik inderdaad om gevraagd en ik heb het doorgelezen en het was zeker leerzaam en de moeite waard. Dus je wordt bedankt voor je reactie Paulus. :thumb:
Headout schreef:Et voila
Dit was inderdaad mijn tweede vraag! Daar heb ik rondgesnuffeld en daar ben ik ook een stuk wijzer geworden. Headout, je wordt ook bedankt voor je reactie. :bier:

Met dat garen heb ik bedoeld dat als het geen positief bedrijf is en ik moet daarna weer naar een andere host, dan zullen er voor mij ook wel mensen zijn geweest met dezelfde fout en stabiliteit is toch wel gewenst op je site volgens mij. (maar de reactie's op deze host zijn voor 90% positief). :D
Ciejoemeebieleeter, DGB.

Gesloten