13 jaar en ouder ?!?!

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Menace2Society

13 jaar en ouder ?!?!

Bericht door Menace2Society » 02 jun 2003, 18:54

Hoe haal ik dat weg of pas ik de tekst aan? Beetje belachelijk die tekst, vandaar!

DeMolT

Bericht door DeMolT » 02 jun 2003, 18:55

agreement.tpl staat onder templates/***/

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 02 jun 2003, 20:43

Daar kan ik gewoon dingen aanpassen? Zonder dat er met het akkoord gaan iets mis gaat?

Menace2Society

Bericht door Menace2Society » 02 jun 2003, 20:45

Code: Selecteer alles

<table width="100%" cellspacing="2" cellpadding="2" border="0" align="center">
	<tr>
		<td align="left"><span class="nav"><a class="nav" href="{U_INDEX}">{L_INDEX}</a></span></td>
	</tr>
</table>

<table class="forumline" width="100%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0">
	<tr>
		<th class="thHead" height="25" valign="middle">{SITENAME} - {REGISTRATION}</th>
	</tr>
	<tr>
		<td class="row1" align="center"><table width="80%" cellspacing="2" cellpadding="2" border="0" align="center">
			<tr>
				<td><span class="genmed"><br />{AGREEMENT}<br /><br /><br /><div align="center"><a href="{U_AGREE_OVER13}" class="genmed">{AGREE_OVER_13}</a><br /><br /><a href="{U_AGREE_UNDER13}" class="genmed">{AGREE_UNDER_13}</a><br /><br /><a href="{U_INDEX}" class="genmed">{DO_NOT_AGREE}</a></div><br /></span></td>
			</tr>
		</table></td>
	</tr>
</table>
Dan heb ik dit!! Maar daar kan ik toch niet zomaar in gaan aanpassen? Hoe pas ik de agreement aan dan?

Leipo
Contacteer:

Bericht door Leipo » 02 jun 2003, 20:59

Al die dingen staan in je MySQL enzo..
Kan dus eigenlijk zelf ff opzoeken wat daaronder staat en dat veranderen..
Moet helaas weg dus kan het niet voor je opzoeken.. sorry :cry:
[+] Isento at DeviantArt

John_de_Vries
Contacteer:

Bericht door John_de_Vries » 02 jun 2003, 22:27

DeMolT

Bericht door DeMolT » 03 jun 2003, 10:26

je moet gewoon

Code: Selecteer alles

</a><br /><br /><a href="{U_AGREE_UNDER13}" class="genmed">{AGREE_UNDER_13}
die regel weg halen en in lang_english (of andere) kun je dan de tekst van de andere twee veranderen heb ik ook gedaan :wink:

mosymuis
Contacteer:

Bericht door mosymuis » 03 jun 2003, 23:01

Leipo schreef:Al die dingen staan in je MySQL enzo..
Kan dus eigenlijk zelf ff opzoeken wat daaronder staat en dat veranderen..
Not true... DeMolT's methode is de goede oplossing, waar ik nog een tip aan toe te voegen heb wat betreft het agreement zelf: verander deze in een korter exemplaar, geen hond leest dat blok tekst en het staat designtechnisch ook niet echt chique. Mijn registratieforum is sterk ingekort, er is enkel een regel waar er gevraagd wordt of je het eens bent met de forumregels, met een link naar de betreffende pagina. Dat is toch het belangrijkste? Ik heb het id dat men op die manier veel sneller bereid is de regels ook daadwerkelijk te lezen, en dat bespaart je weer een hoop moeite als men weer eens niet begrijp wat wel en niet mag. 8)

Oh btw, dat agreement pas je dus aan in "lang_main.php," wat je weer kan vinden in "language\lang_dutch\". Op regel #633 (in de standaard installatie) zal je de variabele $lang['Reg_agreement'] aantreffen waar je de standaard voorwaarden kan vervangen door je eigen. :)

Denk er overigens wel aan om, als je net als ik een link wilt toevoegen, de "-jes te commenten door er een backslash \ voor te zetten want anders zal PHP een header error genereren omdat er dan een verboden teken in voorkomt. :o

DeMolT

Bericht door DeMolT » 04 jun 2003, 09:27

mosymuis schreef:Oh btw, dat agreement pas je dus aan in "lang_main.php," wat je weer kan vinden in "language\lang_dutch\".
dom dom dom haha :oops:

Gesloten