Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
jh0nny
-
Contacteer:
Bericht
door jh0nny » 01 jun 2005, 17:12
Ik wil graag een add-on voor mijn custom rank hebben, hierbij zit niet standaard de optie om max. zoveel tekens in te stellen en dat zou toch best handig zijn.
Mod download:
http://www.phpbbhacks.com/download/427
Ik heb geen idee of dit erg lastig is om te maken, ik hoor het wel
Barki.nl
-
svenn
-
Contacteer:
Bericht
door svenn » 01 jun 2005, 17:33
wat bedoel je juist ? ik weet niet wat je wil zeggen
-
jh0nny
-
Contacteer:
Bericht
door jh0nny » 01 jun 2005, 17:45
Sorry, vaak zit het logischer in je kop dan dat je het naar andere vertelt.
Ik heb dus bovenstaande modificatie waarmee je een eigen rank kan nemen, nu werkt die al een jaar of 2 naar behoren maar wil ik graag een max. aantal leestekens instellen voor dit veld zodat ze niet steeds 3 regels aan rank hebben want dat verziekt de layout nog al, ik wil dus graag een extra iets hebben waarmee ik het aantal tekens op max. 12 kan zetten (bijvoorbeeld) en dat de leden dus een melding krijgen dat ze er teveel gebruiken als dit boven de 12 is.
Of gewoon een manier waardoor er niet meer dan 12 tekens voor die custom rank worden weergegeven in viewtopic, dat zou ook al voldoende zijn. 8)
Barki.nl
-
Merlin Sythove
Bericht
door Merlin Sythove » 05 jun 2005, 21:13
Volgens mij heeft de custom title hack (iets soortgelijks als wat jij hebt) dit al, misschien kun je stukjes kopieren?
-
jh0nny
-
Contacteer:
Bericht
door jh0nny » 06 jun 2005, 08:00
Merlin Sythove schreef:Volgens mij heeft de custom title hack (iets soortgelijks als wat jij hebt) dit al, misschien kun je stukjes kopieren?
Daar had ik ook al naar gekeken maar dat wordt wel erg veel aanpaswerk denk ik, ik denk dat ik die andere custom rank mod maar installeer en dan het nieuwe veld met de rank de waarde meegeef.
Barki.nl