Ik heb phpbb op een Debian bak draaien. Van binnen het netwerk kan ik overal prima bij, geen enkel probleem. Maar als ik van buitenaf op het forum wil, dan kom ik er wel op, maar ik kan niet inloggen, omdat er wordt verwezen naar mijn lokale IP adres. Ik heb al gezocht waar ik dit zou kunnen veranderen, maar ook het administration control panel is niet bereikbaar, omdat dit ook verwijst naar het lokale IP adres.
Wie kan mij helpen?
Forum niet geheel bereikbaar van buitenaf
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Silverstar
-
Silverstar
-
Silverstar
ff een kick.....
Ik heb in het administrator control panel bij de "domeinnaam" mijn hostname van de server ingevuld. Maar nu wordt er na het inloggen en het openen van het administrator control panel contact gemaakt met een website dat de naam van mijn hostname heeft en deze website zit in België
Maar nu ik het administrator control panel ook niet meer in kom, kan ik het ook niet veranderen. Ik heb de configuratiebestanden er al eens op nagekeken, maar ook daar kan ik niet vinden waar ik het zou kunnen wijzigen. Ik heb overigens ook geen functions.php bestand in /var/www/forum staan.
Iemand die mij kan helpen?
Ik heb in het administrator control panel bij de "domeinnaam" mijn hostname van de server ingevuld. Maar nu wordt er na het inloggen en het openen van het administrator control panel contact gemaakt met een website dat de naam van mijn hostname heeft en deze website zit in België
Maar nu ik het administrator control panel ook niet meer in kom, kan ik het ook niet veranderen. Ik heb de configuratiebestanden er al eens op nagekeken, maar ook daar kan ik niet vinden waar ik het zou kunnen wijzigen. Ik heb overigens ook geen functions.php bestand in /var/www/forum staan.
Iemand die mij kan helpen?