problemen met de emailer.php
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Je kan hem even weghalen vanaf http://www.phpbb.com (nederlands languagepack opnieuw downloaden) en dan uitpakken.
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Dit is om te voldoen aan bepaalde richtlijnen. Leden die jonger zijn dan 13 jaar moeten eerst een formulier terugsturen (via mail of post) dat door hun ouders in ondertekent, voordat ze kunnen worden geactiveerd.Nick schreef:mhh stom ik heb hem welmaar wat is bij de instelling coppa ?
Persoonlijk vind ik deze optie nogal onzin.
De normale aanmeldings mail wordt alleen gestuurd naar de gebruiker zelf, omdat daar natuurlijk ook het wachtwoord in staat.Nick schreef:jah dat is cker onzin,
maar naar wie stuurt die die aanmelding mail,
naar alle admin ? of de hoofd admin (root) ?
Of begrijp ik je nu niet helemaal goed?

Ik begrijp niet welke aanmeldingsmail je bedoelt, maar als gewone gebruikers aanmelden en je de account activatie niet op beheerder hebt staan, krijgt de admin geen mailtje. Dit omdat de admin ook niets hoeft te doen om het account te activeren.Nick schreef:huh, maar een admin moet toch ook een email ontvangen of niet ? 8)
Ik heb geen ervaring met die optie, maar misschien is het wel niet zo dat je die ontvangt. Zoek eens op http://www.phpbbhacks of hier niet een MOD voor bestaat.Nick schreef:nou bij mij staat dat admin wel aangevinkt,
dus ze moeten op mijn toestemmin wachten
maar dan moet ik toch ook een email ontvangen ??

Aha, op die manier.Nick schreef:het is niet nodig maar het viel me op
Ontvangen de leden wel een mail dat ze wel geregistreerd zijn, maar nog op bevestiging moeten wachten?