members en posts meenemen naar nieuwe forum.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

members en posts meenemen naar nieuwe forum.
ik heb een nieuw forum gemaakt op een nieuw acount met ander uiterlijk en dergelijken nu wil ik al mijn posts en me members en statistieken overhalen van ene database naar andere database welke bestanden moet ik dan allemaal bij phpmyadmin kopieeren..?
http://www.rappersonline - voor al je online rapmovies + downloads !
en dan krijg ik deze melding..:S
Code: Selecteer alles
phpBB : Critical Error
Error creating new session
DEBUG MODE
SQL Error : 1054 Unknown column 'session_admin' in 'field list'
INSERT INTO phpbb_sessions (session_id, session_user_id, session_start, session_time, session_ip, session_page, session_logged_in, session_admin) VALUES ('e430f69383c3444a7746d1541a81e6f1', -1, 1117547929, 1117547929, '3ec3a819', 0, 0, 0)
Line : 172
File : sessions.php nu krijg ik dit
message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php? alweer een probleem nu deze..?
phpBB : Critical Error
Could not open BBLite template config file
DEBUG MODE
Line : 361
File : functions.php Ik wil mijn phpbb2.0.15 forum van host copieren.
Als ik via phpmyadmin een backup wil maken staat auto increment en backquotes standaard aangevinkt.
vb:
Structuur
'drop table' toevoegen
x Add AUTO_INCREMENT value
x Gebruik backquotes (`) bij tabellen en velden' namen
moet ik deze aangevinkt houden ? en waar is die drop table voor ? Die is niet aangevinkt standaar. In de topic op dit forum zag ik staan dat alle 3 uitstonden. Moet ik dat ook doen ?
Groetjes Thijs
Als ik via phpmyadmin een backup wil maken staat auto increment en backquotes standaard aangevinkt.
vb:
Structuur
'drop table' toevoegen
x Add AUTO_INCREMENT value
x Gebruik backquotes (`) bij tabellen en velden' namen
moet ik deze aangevinkt houden ? en waar is die drop table voor ? Die is niet aangevinkt standaar. In de topic op dit forum zag ik staan dat alle 3 uitstonden. Moet ik dat ook doen ?
Groetjes Thijs
Even een ander vraagje... bij mij is het succesvol gelukt om mijn backup op een andere host terug te zetten. Maar ik krijg ook dat ik nadat ik inlog op de nieuwe host dat ik automatisch naar het oude forum ga.
Ik heb in phpbb_config gekeken via phpmyadmin en de cookie domein leeg gelaten en ook het nieuwe domeinnaam ingevuld en tevens heb ik de cookie path leeggemaakt en ook een keer alleen op / gezet. Maar het werkt niet. Ik blijf terug komen op mijn oude forum zodra ik inlog ?!?!?!?!
Hellup
Groetjes Thijs
Ik heb in phpbb_config gekeken via phpmyadmin en de cookie domein leeg gelaten en ook het nieuwe domeinnaam ingevuld en tevens heb ik de cookie path leeggemaakt en ook een keer alleen op / gezet. Maar het werkt niet. Ik blijf terug komen op mijn oude forum zodra ik inlog ?!?!?!?!
Hellup
Groetjes Thijs
- Bas
- Contacteer:
Je moet nog in een andere rij je domein wijzigen.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!