help
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

help
ik ben nogal dom geweest en heb mun forum naar de *beep* geholpen nou heb ik um er helemaal afgegooid en heb hem er opnieuw opgezet maar geeft dan de hele tijd een eror aan toen heb ik ook nog een andere acount aangemaakt en daar op het forum gezet maar weer het zelfde fout http://members.lycos.nl/matrixforum/phpBB2/
Heb je wel de installatie goed ingevuld en een database aangevraagd?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
Bij lycos moet je handmatig een database aanvragen bij je "Mijn account".Fexion schreef:ik heb nog niks geinstaleert alleen maar geupload kom niet verder heb ik ok nog nooit eerder gehad
en wat bedoel je met database aangevraagt
Is je config.php wel leeg (= 0KB)?
Het is FlorisD. J/KFexion schreef:nee 1 kb zal het wel aan liggen
alvast :
floris bedankt floris bedankt florid floris floris bedankt
en nog een keer
floris bedankt floris bedankt florid floris floris bedankt

Die instelling moet volgens mij ergens op het tabblad Advanced van Options zitten. Aangezien ik hier enkel WS_FTP Pro heb, kan ik het niet vertellen voor LE.Fexion schreef:nou kom al verder hij geeft geen error meer aan maar nou komt ie niet meer verder khoop dat het saan lycos ligt anders zit ik met weer een fouyt
en kun je iets veranderen aan ws ftp want je kunt nou alleen maar legen maapeen weggooien en da duurt best lang als je heel het forum er af wilt
Bij Options... moet je naar het tabblad Advanced gaan. Daar open je de Common-map en vink je de eerste optie aan. Dat is "Allow deletion of non-empty folders".Fexion schreef:kheb nu pro 7 kun je me nu ff zeggen waar je iets moet instellen om hele mappen weg te gooien
Zoals de naam van die optie al zegt is het vanaf nu wel mogelijk om hele mappen tegelijk te verwijderen.