Code: Selecteer alles
beroep :
er komt in de plaatst van beroep een wat er voor zorgt dat er aan de pagina groote niet zoveel wordt gewijzigt ... wat ook wel wat negatieve effecten heeft maar swat ....
UNE.zip
grt. svennson
beroep :
}
else{
}
else
{
extreme styles hebt geinstalleerd
oke leuk dat ik het weet ga het dan mss wel ooit eens aanpassen , (trouwens paulus niemand gaat deze mod ooit gebruikenpaulus schreef:Als je een mod wilt submitten, moet hij op een vanilla phpbb met easymod werken
het werkt niet met easy mod volgends paulus maar wat bedoel je met mod validator-=|Rik|=- schreef:Dat is gewoon bagger![]()
Waarom zou het moeten werken met Easy mod, zolang het door de mod validator komt is het toch goed?
Uhum, gebruik hem nu en hij werkt naar behoren .. heb alleen het weggehaalt zodat er geen spatie tussen kwam.svennson schreef:(trouwens paulus niemand gaat deze mod ooit gebruiken![]()
zat me gewoon te vervelen)
MOD Template usage
Missing or incorrect Security Disclaimer - The disclaimer was recently updated 3/06/2003.
Missing or incorrect Author Notes
Warning: # EoM is the wrong syntax.
MOD HTML usage
No problems were detected in this MODs use HTML elements in accordance with the phpBB2 coding standards.
MOD DBAL usage
No problems were detected in this MODs use of databases (if used) in accordance with the phpBB2 coding standards.
Overall
The MOD failed the MOD pre-validation process. Please review and fix your errors before submitting to the MOD DB.
Een van mijn mods is afgekeurt, omdat hij niet met easymod kon worden geinstalleerdcarloclaessen schreef:easymod compatible is een bullshit verhaal, als dat zo was zou easymod een standaard onderdeel zijn van phpbb, easymod zit zelf nog in de beta fase en is nooit zelf gevalideerd geworden.
de validator klopt wel
waar afgekeurd ? om in de phpbb.com lijst te worden opgenomen ?paulus schreef:Een van mijn mods is afgekeurt, omdat hij niet met easymod kon worden geinstalleerdcarloclaessen schreef:easymod compatible is een bullshit verhaal, als dat zo was zou easymod een standaard onderdeel zijn van phpbb, easymod zit zelf nog in de beta fase en is nooit zelf gevalideerd geworden.
de validator klopt wel
MOD Template usage
No problems were detected in this MODs Template in accordance with the phpBB MOD Team guidelines.
MOD HTML usage
No problems were detected in this MODs use HTML elements in accordance with the phpBB2 coding standards.
MOD DBAL usage
No problems were detected in this MODs use of databases (if used) in accordance with the phpBB2 coding standards.
Overall
The MOD passed the MOD pre-validation process, please check over for elements computers cannot detect.