Geen copyright? Geen support!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Volkomen mee eens
:D
Vooral omdat mensen daar vrijwillig honderden uren in steken en dan niet eens credit krijgen
Daar kan ik niet mee leven 

Vooral omdat mensen daar vrijwillig honderden uren in steken en dan niet eens credit krijgen

Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Voordat er een of andere slimmerik een opmerking maakt over het copyright wat ik in de footer van mijn forum heb weggehaald, ik heb er melding van gemaakt in een topic waarbij ik verwijs naar phpbb: topic
Bovendien probeer ik op mijn manier middels het posten van een aantal aanpassingen etc... bij te dragen aan het succes van phpbb.
Zo, die discussie wat mij betreft weer gesloten
Bovendien probeer ik op mijn manier middels het posten van een aantal aanpassingen etc... bij te dragen aan het succes van phpbb.

Volgens mij moet het copyright op iedere pagina van phpbb aanwezig zijn, dit hoeft voor zover ik weet niet aanwezig te zijn in de footer maar er moet een duidelijke verwijzing op iedere pagina staan naar degene waarvan de stijl is en naar de makers van phpbb, en dat ontbreekt toch echt bij jou.fast sjonny schreef:Voordat er een of andere slimmerik een opmerking maakt over het copyright wat ik in de footer van mijn forum heb weggehaald

Je mag mij trouwens wel toevoegen want ben het er volkomen mee eens.
http://hayabusaclubholland.nl/?frame=forum/viewtopic.php?p=2
fast sjonny schreef:Voordat er een of andere slimmerik een opmerking maakt over het copyright wat ik in de footer van mijn forum heb weggehaald, ik heb er melding van gemaakt in een topic waarbij ik verwijs naar phpbb: topic
maar ondertussen staat het er niet bij ....
pff
supperbas schreef:Als je het er niet mee eens bent waarom ben je dan hier????
maaree ik ben het er vooor 100% mee eens (i love opensource)
ps mag je de phpbb verzie lijn weghalen?
iedereeen zijn keuze nietwaar ...
weet
weet ik de server ligt er uit , iedereen is vrij hier te komen en hier support te bieden , en zelfst al heb je je copy verwijderd , ben je hier nog steeds welkom , echter zullen vele bekende geen support geven ,
voor mij persoonlijk hoeft dat copy niet direct , ik vind het wel netjes als je het laat staan maar iedereen heeft andere behoeftes ...
voor mij persoonlijk hoeft dat copy niet direct , ik vind het wel netjes als je het laat staan maar iedereen heeft andere behoeftes ...