categories_hieragiefie probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

- Bas
- Contacteer:
Mwa, ik kan wel op index, die gaat naar install_cat, maar op een of andere manier was de database helemaal kapot, maar 5 tabellen, voor de migratie, dus heb ik die maar niet gemigreerd. Ik zou een backup terugzetten, van de bestanden en de database, en config.php weer aanpassen. Ik ga nu checken of jij een goede user hebt, dan kun je dat doen.
Edit: Je bestaat, je hebt een db met naam mattle, en een user. Nu moet je die backups terugzetten, want beide zijn op de server verkeerd.
Edit: Je bestaat, je hebt een db met naam mattle, en een user. Nu moet je die backups terugzetten, want beide zijn op de server verkeerd.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
Hoe ban je tegenwoordig? 'Deny' bij alle rechten!
- Bas
- Contacteer:
Simpel, neem BigDump, pak een backup van een werkende db, en zet hem in db mattle.
Upload dan via FTP (Zet wel Passive Mode uit!) een backup van de bestanden, met de zelfde mods als in de backup van de database.
Upload dan via FTP (Zet wel Passive Mode uit!) een backup van de bestanden, met de zelfde mods als in de backup van de database.
.Bas Hosting, gratis hosting met FTP, PHP en MySQL | viennaCMS, simpel flexibel open source CMS
- Bas
- Contacteer:
Zelfde link als normaal (http://bs2.bounceme.net/phpmyadmin/), maar uploaden werkt niet...
- Bas
- Contacteer:
Maar de database is ook weg, er zaten op BS2 maar 5 tabellen in, en die migreerde ik dus niet. Ik zal debuggen zoveel ik kan, maar je zou eventueel eigen backups bijvoorbeeld moeten terugzetten.
Wijziging:
Ik ga nu proberen het op te lossen.
[edit2]
Vreemd genoeg blijft hij een SQL error geven, ook al dat alle velden bestaan, en de query goed uitvoert in PHPMyAdmin.
[edit3]
Nu heb ik de database geinstalleerd (2.1.1, terwijl jij 2.1.0f gebruikte), maar je hebt alles verkeerd gemod! Een hele hoop grote stukken die je moest vervangen, heb je niet helemaal uitgecommentariseerd! Dus zet gewoon een backup weer terug, dezelfde, en mod de bestanden van Categories Hierarchy opnieuw, liefst met EasyMOD, met versie 2.1.1 van Categories Hierarchy.
[edit2]
Vreemd genoeg blijft hij een SQL error geven, ook al dat alle velden bestaan, en de query goed uitvoert in PHPMyAdmin.
[edit3]
Nu heb ik de database geinstalleerd (2.1.1, terwijl jij 2.1.0f gebruikte), maar je hebt alles verkeerd gemod! Een hele hoop grote stukken die je moest vervangen, heb je niet helemaal uitgecommentariseerd! Dus zet gewoon een backup weer terug, dezelfde, en mod de bestanden van Categories Hierarchy opnieuw, liefst met EasyMOD, met versie 2.1.1 van Categories Hierarchy.
dit is de fout dit ik kreeg met terug zetten:
Code: Selecteer alles
phpBB : Fatale Fout
Could not query config information
DEBUG MODE
SQL Error : 1146 Table 'test.phpbb_config' doesn't exist
SELECT * FROM phpbb_config
Line : 224
File : common.php
- Bas
- Contacteer:
Je moet in config.php de database naam test nog wijzigen in mattle!
ik heb catoorgorie hieragy geinstaleerd.
alleen een nadeel: mijn index rekt uit of is niet meer zoals hij is!
http://mattle.bs2.dyndns.tv/index.php
tevens is een error in het acp menu.
die kan bee bekijken en anders zet ik hem hier wel neer!
alleen een nadeel: mijn index rekt uit of is niet meer zoals hij is!
http://mattle.bs2.dyndns.tv/index.php
tevens is een error in het acp menu.
die kan bee bekijken en anders zet ik hem hier wel neer!

ik zal het in een tekst file zetten.
http://mattle.bs2.dyndns.tv/hier.txt
http://mattle.bs2.dyndns.tv/hier.txt