Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
AdriaanBoot
Bericht
door AdriaanBoot » 30 mei 2005, 10:30
Ik had bij het aanpassen van de stijlen per ongeluk SubSilver gewijzigd in die van eronder (volgens mij was dat vti_cnf ofzo). Ik kwam erachter dat het forum niet meer werkte en ging dus een scherm terug en keek wat het probleem was....
Ik kon dit dus niet meer terug zetten. Hoe kan ik dit weer verhelpen?
Dit is de foutmelding die ik krijg als ik het forum open. Dit is de link trouwens.
http://www.svpiershil.nl/forum2
phpBB : Critical Error
Could not open _vti_cnf template config file
DEBUG MODE
Line : 335
File : /home/svpiersh/public_html/forum2/includes/functions.php
Alvast bedankt voor de moeite,
Adriaan
-
AarClay
Bericht
door AarClay » 30 mei 2005, 11:00
De error zegt het al:
Could not open _vti_cnf template config file
De template-config file kan niet geopend worden. Ik denk dat die er niet is, of per ongeluk een andere naam heeft.
-
XP-Rene
-
Contacteer:
Bericht
door XP-Rene » 30 mei 2005, 13:25
_vti_cnf is geen template, maar een map waarin de tijdelijke bestanden voor html in staan, normaal gesproken kun je deze gewoon verwijderen, maar aangezien je forum verwijst naar deze map, denk ik dat je het best je vorige template opnieuw upload.
-
AdriaanBoot
Bericht
door AdriaanBoot » 30 mei 2005, 13:44
XP-Rene schreef:_vti_cnf is geen template, maar een map waarin de tijdelijke bestanden voor html in staan, normaal gesproken kun je deze gewoon verwijderen, maar aangezien je forum verwijst naar deze map, denk ik dat je het best je vorige template opnieuw upload.
Het probleem is, ik ben alleen de admin van dat forum en iemand anders beheert de site. Ik heb er dus vrij weinig verstand van.
Moet hij het SubSilver template opnieuw uploaden naar de map _vti_cnf of moet hij ook nog zorgen dat het forum naar een ander template verwijst?
-
XP-Rene
-
Contacteer:
Bericht
door XP-Rene » 30 mei 2005, 14:02
De map vti_cnf hoort helemaal niet in de map van je forum te staan, dus ergens staat er een verkeerde verwijzing naar de template.
Controleer eerst eens of je template nog wel in de map "templates" staat.