User level mod

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Lextravaganza

User level mod

Bericht door Lextravaganza » 28 mei 2005, 14:07

Nadat ik van de week ModACP heb geïnstalleerd, wilde ik nu de User Level Mod installeren.

Nu staat in de install.txt dat ik de file:

admin/admin_styles.php moet veranderen.

Deze file heb ik moeten verwijderen toen ik de XS-styles mod heb geïnstalleerd. Welke file moet ik nu aanpassen? Ik dacht slim te zijn en dat ik de xs_styles.php moest hebben, maar ik kan de verandering die ik moet toepassen daar dus niet eens in vinden. Iemand een idee, of moet ik deze mod maar uit mijn hoofd zetten.

Anita

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 28 mei 2005, 14:13

Die hoef je dan niet aan te passen :)(En ook geen een er voor in de plaats :))

Lextravaganza

Bericht door Lextravaganza » 28 mei 2005, 15:19

Hij werkt in ieder geval, maar nu heb ik vlg mij toch een klein probleempje... in de installfile staat:

Edit each color for each template you have in AdminCP, maar dit kan ik dus niet :( Tenminste ik kan het niet vinden in ieder geval. Ik wil namelijk 1 kleur veranderen, want doordat ik met een donkergroene achtergrond draai valt de kleur donkerblauw weg. Ik zit me rot te zoeken waar ik het moet doen, maar kan het echt niet vinden, nu zal dat ook wel kunnen door een file aanpassing, maar welke file moet ik dan hebben?

Anita

Bee

Bericht door Bee » 28 mei 2005, 16:12

ACP => Extreme Styles => Edit Styles => Template => Edit

Als je die optie niet aan hebt gezet is het zo:

ACP => Extreme Styles => Configuration => In de header Extreme Styles Mod Menu kiezen => Edit Templates => Edit Styles Data => Template => Edit
... Maar ik modereer (nog) niet.

Lextravaganza

Bericht door Lextravaganza » 28 mei 2005, 16:51

Ik leer iedere dag weer meer... thnx Bee... :oops: Eigenlijk had ik dit al wel moeten weten.. dat komt ervan als je dus niet verder kijkt dan je neus lang is

Gesloten