Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
Gismo1
-
Contacteer:
Bericht
door Gismo1 » 27 mei 2005, 22:47
Beste mensen,
Ik had graag geweten waar ik het lettertype kan aanpassen zodat het forum er uit ziet als eentje dat ik ben tegengekomen en me persoonlijk wel aanspreekt:
http://sagittarius.student.utwente.nl/bb/index.php
(misschien ondertussen erbij vragen waar je die achtergrond veranderd omdat ik dit ook een mooie aanpassing vind).
Als je dan naar de ledenlijst kijkt, zie je ook die grotere letters:
http://sagittarius.student.utwente.nl/bb/memberlist.php
Ik ben nog niet zolang bezig met deze zaken maar het boeit me en ik doe alles rustig aan wat wel aan de leeftijd zal liggen. Ik hoop dat iemand dit weet.
Vriendelijk bedankt,

Gismo
-
Coen
Bericht
door Coen » 28 mei 2005, 08:15
Als je de css file nog niet buiten de overall_header.tpl hebt gehaald, dan moet je het zoeken in /templates/.../overall_header.tpl .
Als je de css file al wel buiten de overall_header.tpl hebt gehaald, dan staat hij waarschijnlijk al in /templates/.../subsilver.css .
In het eerste geval moet je de waarden (in variabelen) tussen de { en } veranderen naar pure waarden, zoals kleurcodes. In het tweede geval kun je gewoon alle gegevens wijzigen wat in een css bestand staat alles al gewoon in kleurcodes ge-code.
-
Gismo1
-
Contacteer:
Bericht
door Gismo1 » 28 mei 2005, 14:53
Hallo Prophecy,
Bedankt voor de reply. Voor mij geldt het eerste want die css file is daar niet uitgehaald. Ik zal dus eens gaan kijken in de overall_header.tpl en eens naar die waarden kijken.
Gismo