Tsja wat zal ik er eens over melden, ik denk zelf dat je als moderator niet gelijk een lid moet afvallen als die vind dat er niet veel aan verandert is want de regels voor de check verschillen toch nogal eens in enkele gevallen, want soms zijn wij als leden niet duidelijk of er wat veranderd is maar zijn het blijkbaar twijfelgevallen geweest ... bij dat soort gevallen kun je toch beter om gewoon in de post zelf aan te geven dat het door bepaalde punten goed genoeg is voor een check, dan zien we dat gelijk en zal er vrijwel niemand over beginnen.
Is het geen idee dan (ik gooi het gewoon in de groep) om topic validatie voor die categorie in te schakelen dus dat topics eerst bekeken moeten worden door een mod voordat ze doorgelaten worden.
Indien dit niet haalbaar is kun je er natuurlijk ook voor kiezen om gewoon in de topics zelf een bericht te zetten dat ie voldoet én dat dan bij alle topics die aangemaakt gaan worden zodat wij ook gelijk zien of zo'n topic bekeken is door een mod en dan kunnen we daarna altijd nog zeggen dat we het vrij standaard/niet orrigineel enz. vinden .. want dat blijft toch een mening?
Of je houdt het gewoon zo en dan zal ik er ook op proberen te blijven letten.