przemo small shoutbox

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
stormyweather
Contacteer:

przemo small shoutbox

Bericht door stormyweather » 22 mei 2005, 14:26

Ik heb przemo`s shoutbox geinstalleerd. Het werkt prima op één ding na. Wanneer ik iets typ en verstuur dan komt dit bericht niet automatisch in de shoutbox van de ontvanger te staan. Pas als de ontvanger vernieuwen kiest of f5, krijgt hij dat bericht te zien. Dat is toch niet de bedoeling van een shoutbox.

Ik denk niet dat het van belang is maar ik meld het toch maar even: Ik heb het alleen nog maar getest op mijn eigen netwerkje van 2 P.C.`s die door een router en via extern bureaublad met elkaar in verbinding staan.

Rico
Contacteer:

Bericht door Rico » 22 mei 2005, 14:48

Dit is juist wel de bedoeling van een shoutbox.
Wat jij bedoelt is een chatbox.
Guess who's back..

stormyweather
Contacteer:

Bericht door stormyweather » 24 mei 2005, 16:12

Dan had ik dus het verkeerde geinstalleerd. Intussen heb ik die shoutbox verruild voor smartors chatbox. Die functioneert goed maar ik zie geen scrollbar zodat je niet de geschiedenis van de chat terug kunt kijken.
Die hoort er toch wel in? Zoja heb je misschien een tip waar ik naar moet kijken?

stormyweather
Contacteer:

Bericht door stormyweather » 25 mei 2005, 15:17

OH, ik ben er al uit. config.php. Gewoon het aantal verhogen in: messages displayed. En.... hocus pocus pilatus pas daar verschijnt de scrollbar.

Gesloten