Invalid_session
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Invalid_session
Hallo,
Na het updaten van mijn forum van 2.0.13 naar 2.0.15 en het terug installeren van anti robotic registration mod een week geleden merk ik nu dat ik niet meer kan inloggen op het administrator panel of geen posts niet meer kan verplaatsen.
bij het verplaatsen van een post krijg ik "Invalid_session" en als ik in het admin panel wil inloggen kom ik gewoon terug op de login pagina uit.
Heeft er iemand enig idee wat er mis kan zijn gegaan?
Ik test altijd alles op een testforum en alles werkte perfect, daarom dat ik nu verast ben dat er iets fout is gegaan.
Op mijn testforum werkt het nu ook niet meer.
Ik zoek snel hulp wand een forum zonder admin ziet er snel een puinhoop uit.
Na het updaten van mijn forum van 2.0.13 naar 2.0.15 en het terug installeren van anti robotic registration mod een week geleden merk ik nu dat ik niet meer kan inloggen op het administrator panel of geen posts niet meer kan verplaatsen.
bij het verplaatsen van een post krijg ik "Invalid_session" en als ik in het admin panel wil inloggen kom ik gewoon terug op de login pagina uit.
Heeft er iemand enig idee wat er mis kan zijn gegaan?
Ik test altijd alles op een testforum en alles werkte perfect, daarom dat ik nu verast ben dat er iets fout is gegaan.
Op mijn testforum werkt het nu ook niet meer.
Ik zoek snel hulp wand een forum zonder admin ziet er snel een puinhoop uit.