Groep verschijnt niet
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Groep verschijnt niet
Ik had al eerder een groep aangemaakt, maar als ik er nog een wil toevoegen zie ik hem niet in het forum. Ik zie hem wel in het admin panel, in eerste instantie als open groep, ook de permissies op ON gezet.
Heb trouwens ook iets geks met de easy CSM mod, ik kan daar geen permissies instellen voor mensen. Dat simple en advanced blok is er wel, als je een gebruiker kiest, maar in de tabel is er niks om te kiezen.
Heb trouwens ook iets geks met de easy CSM mod, ik kan daar geen permissies instellen voor mensen. Dat simple en advanced blok is er wel, als je een gebruiker kiest, maar in de tabel is er niks om te kiezen.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Beide opties die je noemt zijn weldegelijk ingesteld. De groep stond op open en er was een moderator genoemd, en een extra lid toegevoegd. Sterker, als je geen moderator noemt komt er zelfs een waarschuwing.
Ik weet hoe een groep aangemaakt moet worden, ik heb namelijk in het begin al heel simpel een groep aan kunnen maken, maar nu lukt het niet.
Ik weet hoe een groep aangemaakt moet worden, ik heb namelijk in het begin al heel simpel een groep aan kunnen maken, maar nu lukt het niet.
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik heb nu een open Test groep gemaakt met mezelf als moderator en Test als lid.
Ik kan via gebruikersgroepen die extra groep kiezen en leden toevoegen. Maar ik zie de groep niet verschijnen.
Ook ingelogged als test zie ik de groep niet. Ik kreeg wel een email met deze tekst. De link werkt en ik zie de groep gegevens.
Hallo,
Je bent toegevoegd aan de groep "Test" groep door een van de
beheerders van .
Je kan je groeps-informatie bekijken via de volgende link:
http://christen-zijn.nl/groupcp.php?g=156
Neem bij vragen contact op met de beheerders.
--
De beheerder van het Christen Zijn Forum
Ik kan via gebruikersgroepen die extra groep kiezen en leden toevoegen. Maar ik zie de groep niet verschijnen.
Ook ingelogged als test zie ik de groep niet. Ik kreeg wel een email met deze tekst. De link werkt en ik zie de groep gegevens.
Hallo,
Je bent toegevoegd aan de groep "Test" groep door een van de
beheerders van .
Je kan je groeps-informatie bekijken via de volgende link:
http://christen-zijn.nl/groupcp.php?g=156
Neem bij vragen contact op met de beheerders.
--
De beheerder van het Christen Zijn Forum
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik heb in het begin een groep gemaakt, en die verscheen toen onderaan het forum onder de kop: Groepen
Ik ga er dus vanuit dat als ik in het admin panel nog een groep aanmaak, deze als forum ook zichtbaar moet worden onder: Groepen
Als ik in forumbeheer onder Groepen een nieuw forum aanmaak, dan is het geen groep maar een forum, toch?
Ik ga er dus vanuit dat als ik in het admin panel nog een groep aanmaak, deze als forum ook zichtbaar moet worden onder: Groepen
Als ik in forumbeheer onder Groepen een nieuw forum aanmaak, dan is het geen groep maar een forum, toch?
- WebSiteNet
- Contacteer:
Een groep voeg je toe via het admin panel via groepsbeheer. Die moet in mijn ogen dan verschijnen onder Groepen op de forum indexpagina, gewoon op het forum dus. Maar dat gebeurt niet.WebSiteNet schreef:Nu begrijp ik het niet meer. Wat versta jij onder groep en wat onder forum. Als een forum niet verschijnt ligt het waarschijnlijk aan de forum permissies en heeft dat niks met gebruikersgroepen te maken.
Ik kan wel in forumbeheer een forum aanmaken onder de categorie Groepen, maar dan is dat nieuwe forum/groep onder die categorie geen groep meer, maar gewoon een forum. Snap je nu wat ik bedoel?
Ik probeerde dus omdat de groep niet verscheen, bij forumbeheer een groep toe te voegen onder de categorie groepen, maar dat werkt dus niet omdat het dan geen groep wordt maar een forum. Ik probeerde dus de groep in forumbeheer toe te voegen onder de categorie Groepen, in de hoop dat het forum dan als groep zou gaan werken.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Dat komt omdat je niet bij de groepen bent aangemeld. Geen enkel lid die niet is aangemeld bij een groep ziet die groepen. Ik zie beide groepen weldegelijk als ik op gebruikersgroepen kies. Ik kan beiden dan kiezen en klikken op "bekijk gegevens."
Ik heb niets anders gedaan bij het maken van de eerste groep, en die is wel zichtbaar voor ingeloggede groepsleden.
Wel heb ik easy CMS geinstalleerd, waar je ook groepscontrole hebt, maar dat moet niets uitmaken. Vreemd is wel dat ik daar geen groepspermissies kan invullen.
Wat wel fout is, is als ik in "beheer" een lid kies, de groep niet tussen de andere forums staa. De eerste groep staat er wel met de optie "geef toegang." Maar de testgroep staat daar niet tussen.
Ik heb niets anders gedaan bij het maken van de eerste groep, en die is wel zichtbaar voor ingeloggede groepsleden.
Wel heb ik easy CMS geinstalleerd, waar je ook groepscontrole hebt, maar dat moet niets uitmaken. Vreemd is wel dat ik daar geen groepspermissies kan invullen.
Wat wel fout is, is als ik in "beheer" een lid kies, de groep niet tussen de andere forums staa. De eerste groep staat er wel met de optie "geef toegang." Maar de testgroep staat daar niet tussen.
Ik ben hier dus nog steeds niet uit. Is er iemand die hier even met me in wil duiken?
Ik kan groepen aanmaken, leden toevoegen, mezelf als mod instellen, in groepsbeheer staat de groep ook, kan kiezen of ik de groep ergens moderator van wil maken, kan er een open groep van maken enzovoorts .....
maar .... de groep verschijnt niet op de indexpagina. Ik kan ook nergens permissies instellen en kan ook nergens leden toegang verlenen tot de groep. De groep is namelijk niet zichtbaar. Maakt niet uit of ik er een open of gesloten groep van maak. Als ik bovenaan de index op gebruikersgroepen klik, verschijnt hij wel, en kan ik de gegvevens bekijken, maar das alles.
En ik wil zo graag een groep zien
Ik kan groepen aanmaken, leden toevoegen, mezelf als mod instellen, in groepsbeheer staat de groep ook, kan kiezen of ik de groep ergens moderator van wil maken, kan er een open groep van maken enzovoorts .....
maar .... de groep verschijnt niet op de indexpagina. Ik kan ook nergens permissies instellen en kan ook nergens leden toegang verlenen tot de groep. De groep is namelijk niet zichtbaar. Maakt niet uit of ik er een open of gesloten groep van maak. Als ik bovenaan de index op gebruikersgroepen klik, verschijnt hij wel, en kan ik de gegvevens bekijken, maar das alles.
En ik wil zo graag een groep zien