Plaatjes uploaden
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Plaatjes uploaden
Ik zoek een mod waarmee je plaatjes kan uploaden. Niet als attachment, maar gewoon dat je een plaatje kan uploaden en dat je dan de link krijgt waar hij geupload is, en dat je hem dan in het forum kan posten bijvoorbeeld.
hoi ik ben echt een newby en ik zoek ook iets waarmee je plaatjes kan uploaden in een berichtje dus niet tussen de img tags maar gewoon een upload tooltje, nu zag ik die att mod maar die is verschikkelijk lang en als ik zo lees zijn er veel problemen mee.
Ik heb geen toevoeging nodig voor mijn acp maar gewoon dat iedereen zijn afbeeldinkies in een bericht kan plaatsen, wie o wie kan mij helpen??
mas
Ik heb geen toevoeging nodig voor mijn acp maar gewoon dat iedereen zijn afbeeldinkies in een bericht kan plaatsen, wie o wie kan mij helpen??
mas
Zoals ik al schreef staat er op phpBBhacks.com een mod genaamd 'File Upload' (of iets wat er op lijkt).mas schreef:hoi ik ben echt een newby en ik zoek ook iets waarmee je plaatjes kan uploaden in een berichtje dus niet tussen de img tags maar gewoon een upload tooltje, nu zag ik die att mod maar die is verschikkelijk lang en als ik zo lees zijn er veel problemen mee.
mas
Bijna 1500 posts!