Heeft iemand een idee?
Bepaalde stukken verwijderen van je forum
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Sebastiaan_2003
Bepaalde stukken verwijderen van je forum
Ik ben momenteel weer eens bezig met iets op basis van een phpbbforum. Ik zou graag een aantal onderdelen weg willen halen uit de volgende afbeeldingen. Ik heb al in de overal header en footer zitten zoeken maar hier vind ik het niet. De blauw omcirkelde gebieden moeten geheel verdwijnen

Heeft iemand een idee?
Heeft iemand een idee?
Laatst gewijzigd door Sebastiaan_2003 op 14 mei 2005, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sebastiaan_2003
-
Sebastiaan_2003
Alles staat goed hoor
-
Sebastiaan_2003
sorry was even afwezig. Ben nu weer met wat anders bezig: http://www.leiden12.nl/ABLeiden.htm
Ik wil alleen nog de onderdelen: onderwerpen, berichten, laatste bericht verwijderen, weet iemand of dat kan:) zie foto:

Alvast bedankt, Ps Ik zal niet meer zo snel Kicken Bee
Ik wil alleen nog de onderdelen: onderwerpen, berichten, laatste bericht verwijderen, weet iemand of dat kan:) zie foto:
Alvast bedankt, Ps Ik zal niet meer zo snel Kicken Bee
-
Sebastiaan_2003
-
Sebastiaan_2003
Nee, het thema is niet van mij, maar heb mij wel verdiept in de code van de template, zodat ik er zeer goed mee uit de voeten kan.
Echter, in de regels staat, en ook in de administratiepaneel staat, dat je het copyright niet moet verwijderen. Je hebt het niet zelf gemaakt, toch? Doe dan ook niet dat het zo is.
Overigens zie ik het copyright nu nog steeds niet staan.
Ik geef nu de oplossing. Als je een reactie hierop plaatst, moet dat copyright er staan, of het is over met de support, totdat de copyright er weer staat.
De oplossing: open index_body.tpl:
Zoek:
Verwijder
Zoek:
Verwijder.
Als ik de code goed heb bekeken, rekent de php code in dit bestand zelf uit wat de colspan moet worden.
Echter, in de regels staat, en ook in de administratiepaneel staat, dat je het copyright niet moet verwijderen. Je hebt het niet zelf gemaakt, toch? Doe dan ook niet dat het zo is.
Overigens zie ik het copyright nu nog steeds niet staan.
De oplossing: open index_body.tpl:
Zoek:
Code: Selecteer alles
<th nowrap="nowrap"> {L_TOPICS} </th>
<th nowrap="nowrap"> {L_POSTS} </th>
<th nowrap="nowrap"> {L_LASTPOST} </th>Zoek:
Code: Selecteer alles
<td class="row" align="center" valign="middle"><span class="gensmall">{catrow.forumrow.TOPICS}</span></td>
<td class="row" align="center" valign="middle"><span class="gensmall">{catrow.forumrow.POSTS}</span></td>
<td class="row" align="center" valign="middle" width="130"><span class="gensmall">{catrow.forumrow.LAST_POST}</span></td>Als ik de code goed heb bekeken, rekent de php code in dit bestand zelf uit wat de colspan moet worden.
... Maar ik modereer (nog) niet.
-
Sebastiaan_2003
Ok thanx paulus het is gelukt http://www.leiden12.nl/ABLeiden.htm