welke style is de mooiste
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
welke style is de mooiste
welke style vinden jullie de mooiste. Graag ook een download link erbij
de meeste populaire style ga ik ook gebruiken..

Hallo,
Ik denk dat dit eerder een kwestie van smaak is. Persoonlijk heb ik een tweetal voorkeuren:
SpacePilot 3k en wat ik nog een mooie stijl vind is FiBlack. Maar er zijn zovele verschillende stijlen die mooi zijn en ik denk ook aan de bezoekers: wat jij mooi vindt, vind iemand anders misschien minder. Kwestie van smaak kan verschillen.
Gismo
Ik denk dat dit eerder een kwestie van smaak is. Persoonlijk heb ik een tweetal voorkeuren:
SpacePilot 3k en wat ik nog een mooie stijl vind is FiBlack. Maar er zijn zovele verschillende stijlen die mooi zijn en ik denk ook aan de bezoekers: wat jij mooi vindt, vind iemand anders misschien minder. Kwestie van smaak kan verschillen.

Gismo
Volledig met akkoord. Het is het werk dat je er zelf aan doet. Zelf ben ik nog leek op dat vlak, maar het is de bedoeling, zelf wat dingen uit te proberen om het persoonlijker te maken. Door veel te zoeken en lezen van mensen die hier veel van kennen, zoals o.a. ook op dit forum, kan je eigenlijk praktisch alles zelf uitproberen en met goede afloop. Als er toch iets fout gaat, dan lag het die keren bij mezelf....maar hoe het in elkaar steekt en op elkaar aansluit heb ik respect voor

Maar al doende leert men.

Gismo
-
- Contacteer:
BBTech 
BTW OFFTOPIC: Hier klopt iets niet.
Gismo1 heeft 2 keer gepost en heeft een 1 bij zn postcount?!?

BTW OFFTOPIC: Hier klopt iets niet.
Gismo1 heeft 2 keer gepost en heeft een 1 bij zn postcount?!?

http://www.spambase.nl
Totaal nieuwe template (made by myself)
Totaal nieuwe template (made by myself)
Tip:
Maak zelf een template dan voldoet hij aan je eisen en dan is hij nog uniek ook.
Maak zelf een template dan voldoet hij aan je eisen en dan is hij nog uniek ook.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Doe dan wat ik deed:ba21 schreef:idd,maar bij beginnende phpbbers die nog niet precies weten hoe phpbb allemaal in elkaar zit, gaat dat nogal moeilijk
ga een beetje prutsen in de css en kom je dingen tegen die je niet begrijpt dan vraag je dat hier of op phpbb.com en meestal krijg je dan wel een antwoord en kun je verder prutsen en dan heb je gauw genoeg door hoe het in elkaar steekt
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Inderdaad. Ik had nog nooit een forum geïnstalleerd. Eerst heb ik het wat geprobeerd op mijn HD (met wampserver), nadien heb ik gratis webhosting gebruikt om te leren hoe je dat geïnstalleerd krijgt, wat niet tegenviel. Ondertussen heb ik een betaalde webhosting en probeer ik verder.Prophecy schreef:Dat is waarschijnlijk ook de enige manier om zoiets goed te leren, door veel te proberen te doen!
:thumb:

Gismo