Extra tabel in index.php met elk forum een appart plaatje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Extra tabel in index.php met elk forum een appart plaatje
Forum icons (read/unread) for index.php, die mod heb ik gedownlaod, het vervelende is dat die de standaard folders vervangt.
Ik zoek zo een zelfde mod, alleen dan dat de gewone folders blijven staan, daarnaast een tabel komt waarin ik zelf plaatjes per forum kan zetten.
Misschien dat de read en unreadmod te verbouwen is?
Of is dr nog een andere mod voor?
Ik zoek zo een zelfde mod, alleen dan dat de gewone folders blijven staan, daarnaast een tabel komt waarin ik zelf plaatjes per forum kan zetten.
Misschien dat de read en unreadmod te verbouwen is?
Of is dr nog een andere mod voor?
- Tuningstyle
- Contacteer:
- Tuningstyle
- Contacteer:
- Tuningstyle
- Contacteer:
Kijk een goed bij http://www.phpbbhacks.com
En anders moet je eens denken aan catagorie hierargie, maar dat lijkt me niet verstanding om dat te doen gezien je nog niet goed met mods bent (anders had je dit allang zelf al uitgevonden) en hij 2 uur duurt.
Daarbij komen dr ook subcatagorieen bij en word je hele look van je forum omgegooid, dus ik zou lekker nog even op phpbbhacks kijken/..
En anders moet je eens denken aan catagorie hierargie, maar dat lijkt me niet verstanding om dat te doen gezien je nog niet goed met mods bent (anders had je dit allang zelf al uitgevonden) en hij 2 uur duurt.
Daarbij komen dr ook subcatagorieen bij en word je hele look van je forum omgegooid, dus ik zou lekker nog even op phpbbhacks kijken/..
Zucht, daar hebben ze niet zoiets, deze mod bestaat nog niet, er is er wel een maar die vervangt de bestaande plaatjes.Eefjuh schreef: Kijk een goed bij http://www.phpbbhacks.com

Eefjuh schreef: En anders moet je eens denken aan catagorie hierargie, maar dat lijkt me niet verstanding om dat te doen gezien je nog niet goed met mods bent (anders had je dit allang zelf al uitgevonden) en hij 2 uur duurt.
Ik kan misschien wel een deel uit die mod rippen, en ik weet heus wel hoe je een mod installeert hoor