Twee keer inloggen of toch weer niet?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Twee keer inloggen of toch weer niet?
Sinds kort moet ik op mijn eigen computer als admin twee keer inloggen op mijn board om daadwerkelijk ingelogd te zijn. Als ik weer uitlog staat er onderaan dat ik nog steeds ingelogd ben, terwijl bovenaan staat dat ik dat niet meer ben. Op een andere computer inloggen en uitloggen gaat prima. Hier snap ik dus helemaal niets van.
Ik heb onlangs via phpmyadmin een backup van de database gemaakt en via FTP een backup van alle phpbb bestanden gemaakt. Dat zal er toch niets mee te maken hebben?
Ik heb de configuratie gechecked. Het scriptpad klopt, cookienaam heb ik gewist (was dat verstandig? Wat is de standaard cookienaam ook alweer, kan ik die eventueel weer terugplaatsen).
Graag hulp,
Vast bedankt,
Dirk
Ik heb onlangs via phpmyadmin een backup van de database gemaakt en via FTP een backup van alle phpbb bestanden gemaakt. Dat zal er toch niets mee te maken hebben?
Ik heb de configuratie gechecked. Het scriptpad klopt, cookienaam heb ik gewist (was dat verstandig? Wat is de standaard cookienaam ook alweer, kan ik die eventueel weer terugplaatsen).
Graag hulp,
Vast bedankt,
Dirk
Re: Twee keer inloggen of toch weer niet?
probeer eens phpbb2mysql .Dirk schreef: Wat is de standaard cookienaam ook alweer, kan ik die eventueel weer terugplaatsen).
Mods? Heb ik wel eens van gehoord, maar wat zijn dat? Heb ik dus niet geïnstalleerd. Link is http://dickeweb.nl/forumspaulus schreef:welke mods heb je geinstaleerd? En wat is de link?
-
Ik weet niet of het alleen bij mij is, maar wat ik niet begrijp is waarom ik via bijv. mijn laptop wel normaal (in één keer) kan inloggen en via mijn pc niet (in twee keer). Iets moet er in mijn computer kennelijk anders zijn dan in mijn laptop.
Ik ben zeker niet 'toevallig' van domeinnaam veranderd .. (ook niet opzettelijk trouwens
)
Ik ben zeker niet 'toevallig' van domeinnaam veranderd .. (ook niet opzettelijk trouwens

Dat verklaart overigens nog niet:
1. waarom ik er niet eerder last van heb gehad. Hoewel ik heb pas een nieuwe installatie van Windows XP op mijn PC moeten uitvoeren, misschien dat er iets in de standaard browser instellingen van IE staat, dat ik moet aanpassen
2. waarom het op mijn laptop geen probleem was en is, terwijl ik daarop ook IE gebruik
1. waarom ik er niet eerder last van heb gehad. Hoewel ik heb pas een nieuwe installatie van Windows XP op mijn PC moeten uitvoeren, misschien dat er iets in de standaard browser instellingen van IE staat, dat ik moet aanpassen
2. waarom het op mijn laptop geen probleem was en is, terwijl ik daarop ook IE gebruik