Een phpBB boek
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
super idde
super idee , jammer dat het moeilijker uit valt te voeren , ik wil je wel best helpen , of je nu iets maakt of niet ...
Re: super idde
Wil je mij ook helpen? ik maak ook niets.svennson schreef:super idee , jammer dat het moeilijker uit valt te voeren , ik wil je wel best helpen , of je nu iets maakt of niet ...

Barki.nl
ne
ja ik wil helpen maar ik denk dat het niet zo bedoelt is
ik bedoelde als hij iets maakt dat ik wil helpen als hij niks maak stond ik achter het idee ...

ik bedoelde als hij iets maakt dat ik wil helpen als hij niks maak stond ik achter het idee ...

Een boek, ik denk dat er gewoon weer te weinig is om een magazine in het nederlands te vullen over phpBB.Rico schreef:Voor een boek, of een magazine?
Een tijdschrift over open source software in Nederland heeft ook grote problemen met inkomsten, hoe moeten wij dit dan voor elkaar krijgen?
... Maar ik modereer (nog) niet.
tjah
nu zijn we van start gegaan met dat boek ... eens het af zien we wel verder maar dat idee van dat amerikaans bedrijf als je een boek verkoopt drukken ze er een is wel interesant bestaat er een site ?
Ik heb uitgerekend dat als ik bij een gratis online uitgever mijn boek verkoop, en ik uit ga van een verkoop van 50 boeken, dat een boek dan zonder belastingen (die komen er nog bij), 14 dollar gaat kosten.LazyTiger schreef:ik denk dat daar nog best nadelen aan zitten:
- je kunt het boek alleen op bestelling verkopen.
- je moet er toch flink wat in 1 keer verkopen om de drukkosten eruit te krijgen
- hoe lagere productie hoe duurder
- verzendkosten naar nederland (en naar persoon).
Dat is dan bij http://www.lulu.com
... Maar ik modereer (nog) niet.
Dat is nog onhaalbaarder.Rico schreef:Een magazine is dan beter denk ik
//edit
we waren al op pagina 3 zeker? 8)
Laatst gewijzigd door mosymuis op 28 apr 2005, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.