Music Online Hack (Media Center)
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Music Online Hack (Media Center)
In progress: Stappen in Emmen
Dit is niet illegaal, de dingen die je ermee kunt doen kunnen natuurlijk wel illegaal zijn als je hele nummers van de betaalde artiesten gebruikt in dit systeem, gewoon de "freeware" artiesten gebruiken of samples van de bekende nummers en dan is er niets illegaals aan.
De mod zelf is natuurlijk ook niet illegaal, op phpbb forums kun je ook illegale dingen plaatsen maar daardoor is phpbb nog niet illegaal.
De mod zelf is natuurlijk ook niet illegaal, op phpbb forums kun je ook illegale dingen plaatsen maar daardoor is phpbb nog niet illegaal.

Barki.nl
probeer
probeer eens het forum van de maker en anders is een goeie optie zelf een test forum maken 

Re: probeer
testforum, ben ik te lui voorsvennson schreef:probeer eens het forum van de maker en anders is een goeie optie zelf een test forum maken

zijn site is weg...
maar heb nu wel een demo gevonden..
misschien wel interessante mod voor me forum.
tjah
was ik ook maar als je eens een mod zal instaleren die je hele forum plat legt zul je wel anders praten
ik kijk ook altijd of het wel echt zo goed is of ze beweren

jah
idderdaat andere niet

misschien een idee om een goede versie te maken 
ik zat er ook aan te denken deze mod op me nieuwe site te zetten, maar zover ben ik nog niet met me nieuwe site, zou wel graag willen zien hoe het geworden is bij jou...

ik zat er ook aan te denken deze mod op me nieuwe site te zetten, maar zover ben ik nog niet met me nieuwe site, zou wel graag willen zien hoe het geworden is bij jou...
In progress: Stappen in Emmen
de mijne wordt totaal verbouwd, dus daar is op dit moment niet veel van over.
ik ga zo maken dat iedere gebruiker een eigen categorie kan aanmaken (max 1) en daarin zijn liedjes kan plaatsen die hij leuk vind.
niemand anders kan daarin liedjes plaatsen. wel stemmen of commentaar geven.
hosten van liedjes sta ik (en mijn host) niet toe, enkel het plaatsen van links waar je de liedjes kunt luisteren. of ja, ik laat ze afspelen/downloaden vanaf mijn forum.
das zo'n beetje wat ik er mee van plan ben nu.
ik ga zo maken dat iedere gebruiker een eigen categorie kan aanmaken (max 1) en daarin zijn liedjes kan plaatsen die hij leuk vind.
niemand anders kan daarin liedjes plaatsen. wel stemmen of commentaar geven.
hosten van liedjes sta ik (en mijn host) niet toe, enkel het plaatsen van links waar je de liedjes kunt luisteren. of ja, ik laat ze afspelen/downloaden vanaf mijn forum.
das zo'n beetje wat ik er mee van plan ben nu.