Op mijn forum wordt de google banner niet altijd weergegeven. Wanneer ik een pagina open dan staat ie er bijvoorbeeld niet en wanneer ik de pagina dan refresh dan staat ie er wel. Soms ook tijden niet en dan ineens staat ie er wel weer. Heeeel vreemd en irritant want als hij er niet staat dan heb je zo'n gat in je site.
Waar kan het mee te maken hebben? Ik heb het gemerkt nadat ik de files heb aangepast voor 2.0.14.
Wat er wellicht ook mee te maken heeft is dat ik geen view source meer kan doen, wanneer ik op view source klik gebeurd er gewoon niets.
Nu bedenk ik me opeens dat ik nog iets gewijzigd heb. Dat had te maken met de banners die ik sinds kort op de site gebruik. De banners hebben geen gif/jpeg of png extensie maar een .php?tijd=1104534000 extensie waardoor de plaatjes niet werden weergegeven, ik heb iets aangepast waardoor de plaatjes wel weer zichtbaar werden ... ik weet niet meer wat en waar maar ik had het van deze site.
Kan het ook liggen aan Google zelf of mijn Windows XP of ligt het aan het board? Zou iemand eens willen kijken voor me? Wanneer het probleem bij die extensies ligt heeft iemand dan een tip voor me hoe ik die banners die ik gebruik kan laten weeregeven met een png extensie?
Alvast bedankt voor alle moeite.
Groetjes Lotte.
Edit: Ik heb het gevonden
Zoek in includes/bbcode.php
Code:
Code: Selecteer alles
$text = preg_replace("#\[img\]((ht|f)tp://)([^ \?&=\"\n\r\t<]*?(\.(jpg|jpeg|gif|png)))\[/img\]#sie", "'[img:$uid]\\1' . str_replace(' ', '%20', '\\3') . '[/img:$uid]'", $text); Code:
Code: Selecteer alles
$text = preg_replace("#\[img\]((ht|f)tp://)([^\r\n\t<\"]*?)\[/img\]#sie", "'[img:$uid]\\1' . str_replace(' ', '%20', '\\3') . '[/img:$uid]'", $text);Oh ja ... en dan zal je zien dat wanneer jullie gaan kijken dat ie het dan gewoon doet en na honderd keer refreshen de banner nog steeds weergeeft.
Het met pijn je buik naar de dokter effect en op het moment dat je bij 'm bent is de pijn weg of kan je 'm niet meer vinden