Bericht
door Bee » 21 apr 2005, 17:08
Ho! Ik heb die portal toen aangepast, jij hebt hem daarna ook zo in gebruik genomen bij je nieuwe thema. subSilver heeft gewoon het oude thema.
Daarnaast is dit taalgebruik absoluut niet gewenst! Ik heb al drie keer gevraagd of je je signature wil veranderen, en door je constante tegenreactie dat ik je kleinneer is daarnaast pure onzin. ELKE GEBRUIKER krijgt DEZELFDE behandeling, als de signature niet klopt een PM, als de avatar niet klopt een PM, en als iemand een spelfout in een signature heeft, dan wijs ik diegene daar graag op.
Daarnaast heb ik een gruwelijke bloedhekel aan dit soort irritante mensen. Terwijl ik zorgvuldig bezig was, kom je zelf even de boel slopen. Dan heb ik er dus geen zin meer in, en dan zoek je het zelf maar uit.
Ik heb je niet helemaal moederziel alleen gelaten, ik heb een aantal links gegeven, die samen de phpBB BijbelTM vormen, en een aantal tips. Dat je dat in de wind laat, laat mij koud.
En tenslotte dit topic. Om een uitslaande discussie te voorkomen (die waarschijnlijk niet zal stoppen, en een flinke hoeveelheid flames, trolls, etc zal veroorzaken) sluit ik dit topic.
... Maar ik modereer (nog) niet.