help met forum + mods

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
blizzardaxe

help met forum + mods

Bericht door blizzardaxe » 15 apr 2005, 22:16

hey.

ik wil een forum op zetten met aardig wat mods. ik ben nu al ruim een maandje aan het prusten met styles en mods maar het wil maar niet lukken. en nu is het toch echt tijd om echt eens help te zoeken. ik krijg het gewoon niet oor elkaar om een phpbb 2.0.13 forum op te zetten met de illusion style en attachmentmod + easymod. wil iemand me hier alstublieft even mee helpen. alvast bedankt

abcde

Bericht door abcde » 16 apr 2005, 12:42

Update erst even naar 2.0.14. :wink:

Tuurlijk willen wij je helpen; maar vertel wat er mis gaat, probeer je met easymod de attachment mod te instaleren, wat doe je precies en welke errors krijg je?
Bijna 1500 posts!

blizzardaxe

Bericht door blizzardaxe » 17 apr 2005, 13:49

ah 2.0.14 is ook al uit zo te zien. Mja het probleem met attachmentmod is dat hij niet compatible is met easymod en ik snap er helemaal niks meer van als ik opeens met een andere style moet gaan werken

Bee

Bericht door Bee » 17 apr 2005, 13:57

blizzardaxe schreef:ah 2.0.14 is ook al uit zo te zien. Mja het probleem met attachmentmod is dat hij niet compatible is met easymod en ik snap er helemaal niks meer van als ik opeens met een andere style moet gaan werken
Onzin, De Attachment mod is een van de mods die het meest geschikt is voor Easymod!

Alleen heeft het gebruik van Easymod geen zin meer wanneer je een ander thema installeert.

Pak eens rustig een stukje papier, een potlood en een gum, en schrijf dan op een rijtje op wat je wilt, te beginnen met een andere stijl. Ga daarna rustig van boven naar onder aan het werk, en lees de verschillende documenten uit http://www.phpbb.com/kb en http://www.phpbb.nl/kb.php
... Maar ik modereer (nog) niet.

Gesloten