Warning: main(phpBB2extension.inc): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/storage-emc1/l/ld/ldgsoixante-neuf.nl/html/phpBB2/install/install.php on line 297
Warning: main(): Failed opening 'phpBB2extension.inc' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage-emc1/l/ld/ldgsoixante-neuf.nl/html/phpBB2/install/install.php on line 297
Warning: main(phpBB2/includes/constants.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/storage-emc1/l/ld/ldgsoixante-neuf.nl/html/phpBB2/install/install.php on line 305
Warning: main(): Failed opening 'phpBB2/includes/constants.php' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage-emc1/l/ld/ldgsoixante-neuf.nl/html/phpBB2/install/install.php on line 305
Warning: main(phpBB2/includes/functions.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/storage-emc1/l/ld/ldgsoixante-neuf.nl/html/phpBB2/install/install.php on line 306
Warning: main(): Failed opening 'phpBB2/includes/functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage-emc1/l/ld/ldgsoixante-neuf.nl/html/phpBB2/install/install.php on line 306
Warning: main(phpBB2/includes/sessions.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/storage-emc1/l/ld/ldgsoixante-neuf.nl/html/phpBB2/install/install.php on line 307
Warning: main(): Failed opening 'phpBB2/includes/sessions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/apache/lib/php') in /mnt/storage-emc1/l/ld/ldgsoixante-neuf.nl/html/phpBB2/install/install.php on line 307
Wat is het probleem?
zie hierboven, deze 8 foutmeldingen
Wanneer ontstond het probleem?
tijdens installatie, ik ben nog nooit verder gekomen dan dit scherm
Adres van je forum:
http://www.ldgsoixante-neuf.nl (studentendispuut)
Geïnstalleerde mods:
geen
Huidige template:
subSilver
phpBB versie:
4.3.0.0
Host:
active24.nl
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd?
nope
Heb je gezocht naar een antwoord?
yep, ik kom er niet uit, heb al uren met de broncode lopen stoeien
hij kan die bestanden niet vinden, ik had eerst ook het openbase dir probleem maar die foutmeldingen zijn eruit, ik zit nu al 2 dagen tegen deze 8 regels aan te kijken. Op een gratis server lukte het wel in 5 minuten maar als we betalen voor een server met meer ruimte die sneller is, waarom zouden we die dan niet gebruiken?
Kan iemand me hiermee helpen want ik weet niet meer wat ik moet doen, ben wel handig met een beetje software maar geen diehard programmeur
Alvast gigantisch bedankt
Niels
*Edit, info aangepast*
ongeveer hetzelfde probleem als hieronder
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.