Leuk om te zien
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Leuk om te zien
... ik vind het echt leuk om te zien dat jullie allemaal zo massaal bezig zijn met het maken van nieuwe stijlen.
Zo heb ik nu al een stijl of 10 gezien dit jaar sinds de vorige phpbb awards die echt totaal anders geworden zijn, de ene goed aangepast en de ander lijkt helemaal vanaf nulpunt te zijn opgebouwd en dat is alleen maar goed natuurlijk voor phpbb als er steeds meer mensen zijn die zich verdiepen in de software en het tpl systeem.
Ga zo door zou ik zeggen en op naar de volgende awards. :thumb:
Zo heb ik nu al een stijl of 10 gezien dit jaar sinds de vorige phpbb awards die echt totaal anders geworden zijn, de ene goed aangepast en de ander lijkt helemaal vanaf nulpunt te zijn opgebouwd en dat is alleen maar goed natuurlijk voor phpbb als er steeds meer mensen zijn die zich verdiepen in de software en het tpl systeem.
Ga zo door zou ik zeggen en op naar de volgende awards. :thumb:
Barki.nl
Ik ben bang dat iedereen weer van voorafaan kan gaan beginnen als phpBB 3.0 uitkomt, want die is echt zo totaal anders.
Really, I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect - Linus Torvalds
Greetz, Marco
Greetz, Marco
Maar die klanten dingen ook niet mee naar die felbegeerde "prijs"Stef schreef:Het zijn toch meer mensen van buitenaf die niet hier vaste klant zijn die een stijl maken.

Ik kijk vooral naar sites (forums

Barki.nl
Ze zeiden al dat ze misschien support voor phpBB 2 zouden houden.
Maar er zijn volgens mij ook echt ZAT mensen die bij versie 2 blijven.
of omdat ze een extreem gemod forum hebben of omdat ze al die functies van 3 niet hoeven.
Want ik heb functies gezien die vind ik wel handig maar ik heb ook dingen gezien van dat hoeft van mij allemaal niet.
of omdat ze een extreem gemod forum hebben of omdat ze al die functies van 3 niet hoeven.
Want ik heb functies gezien die vind ik wel handig maar ik heb ook dingen gezien van dat hoeft van mij allemaal niet.
DoubleJ - "Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan."
Ik ben dus ook iemand die gewoon bij de 2.** versie blijft hangen hoor, hetgeen ik gezien heb van 3 vond ik niet overtuigend en alle functies die ik nodig heb zitten er al in, en als er echt iets handigs in zit komt dit binnen de kortste keren weer als mod voor 2 terug.DoubleJ schreef:Ze zeiden al dat ze misschien support voor phpBB 2 zouden houden.

Barki.nl