De "Cash Group" functie van de cash mod werkt niet bij mijn forum.
Meer bepaald: als ik wat geld/punten wil geven aan een bepaalde groep, dan krijg ik een bevestiging dat het ok is, maar er is geen geld toegevoegd.
Het merkwaardige is wel dat het bij de administators groep WEL werkt, maar bij de groepen die ik gecreëerd heb niet, en daar heb ik het juist nodig, (en dit zou de basis van mijn forum worden, zonder dat heeft het weinig zin, dus voor mij is dit wel tamelijk belangerijk)
Wanneer ontstond het probleem?
Na het installeren van de cash mod. Ik heb GEEN andere mod geïnstalleerd. Het is een test forum, om juist zulke problemen op het echte te vermijden.
Adres van je forum: http://www.crazy-news.net/testfrihost/
Geïnstalleerde mods: Cash mod
Ik heb wel de link voor het uitschrijven van een usergroup weggedaan, maar ik veronderstel niet dat dat problemen zou leveren. In ieder geval zou het onmogelijk moeten zijn om je uit een groep te verwijderen.
Huidige template: subSilver
phpBB versie:
phpBB 2.0.13 Een paar dagen geleden geïnstalleerd
Host: Siteground. Safe mode is of. De php is 4 (denk ik). Normaal gezien zou alles mogelijk moeten zijn.
Heb je onlangs een mod of stijl geïnstalleerd? Ja, die cash mod.
Heb je gezocht naar een antwoord? Zeker, maar niemand schijnt hetzelfde probleem te hebben. Waarschijnlijk gebruikt bijna niemand die functie.
Het zou misschien kunnen dat ik iets vergeten heb bij de installatie, maar dat zou me verbazen, want voor de rest werkt alles.
Wat zou je van nut kunnen zijn?
1) Iemand zou me kunnen zeggen of het bij hem/haar wel of juist ook niet werkt. Indien het werkt, kan ik het gewoon nog eens proberen te installeren vanaf het begin.
2) Indien het ook niet werkt zou iemand me bijvoorbeeld een oplossing kunnen geven voor dit probleem. Waarschijnlijk is het juist maar een variabele veranderen of zoiets, althans dat hoop ik.

3) Anders een mogelijkheid om bij een of andere groep of rank een bepaald bedrag af te trekken, als het kan een cron. dagelijks, indien dit niet zo moeilijk is. Ik heb cron in mijn cpanel.
Zeg het aub als ik hier een of ander bestand moet posten.
Veel dank voor jullie hulp.[/b]